خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

ارس مزیتی کم نظیر برای ارتقاء کیفی کالاهای صادارتی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۲۱

متاسفانه به جهت صادرات کالاهای غیراستاندارد تولیدی کشورمان به بازارهای خارجی اعتبار کالای ایرانی از دست رفته و انرژی بسیاری برای بازگرداندن آن لازم است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس این منطقه را موقعیتی ویژه برای رونق تولید و صادرات و احیاء دوباره اعتبار کالاهای ایرانی در بازارهای فراملی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محسن خادم عرب باغی در جمع فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس ضمن ابراز تأسف نسبت به ازدست دادن بازارهای فراملی تولیدات ایرانی در سالهای گذشته گفت: متاسفانه به جهت صادرات کالاهای غیراستاندارد تولیدی کشورمان به بازارهای خارجی اعتبار کالای ایرانی از دست رفته و انرژی بسیاری برای بازگرداندن آن لازم است.
وی با اشاره به وجود مزیت‌های فراوان برای بهره گیری از تکنولژی‌های بر‌تر دنیا در صنایع مختلف با کمترین هزینه در مناطق آزاد گفت: منطقه آزاد ارس بعنوان اقتصادی‌ترین و صنعتی‌ترین منطقه آزاد کشور امکان نقش آفرینی موثر در ارتقاء اعتبار کالاهای ایرانی صادراتی داشته باشد.
عرب باغی تاکید کرد: قوانین آسان تجارت در مناطق آزاد به همراه وجود مزیت‌ها و امتیازهای منطقه‌ای ارس را به مکانی استراتژیک برای حضور انواع صنایع صادرات گرا تبدیل کرده و لازم است برنامه ریزی‌های مدون و سنجیده‌ای در راستای بهره‌مندی از پتانسیل‌های این منطقه مستعد انجام شود.
وی تاکید کرد: مناطق آزاد به جهت بهره‌مندی از قانون عدم پرداخت هرگونه مالیات و پرداخت حقوق و عوارض گمرکی در واردات دستگاه‌های مورد نیاز برای تولید می‌توانند با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری و استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فنی دنیا محصولات کیفی و استاندارد تولید کرده و روانه بازارهای فراملی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز