خبرگزاری کار ایران

همایش ویژه بصیرت و میثاق امت با ولایت در دانشگاه تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۷

این همایش با محوریت جامعه اسلامی دانشجویان و با همکاری تشکلهای دانشجویی، بسیج دانشگاهیان و دانشگاه‌های تبریز، صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: همایش ویژه بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور دانشگاهیان در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس دانشگاه تبریز نیز در این آیین با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، گفت: بزرگ‌ترین درس ۹ دی آشکار شدن ارزش این فرمایش امام خمینی(ره) است، چرا که با پیروی از ولایت فقیه می‌توان بر همه توطئه دشمنان غبله کرد و در این فتنه نیز همینطور شد.
پرویز آژیده در ادامه با بیان اینکه فتنه گران در انتخابات ۸۸ با ایجاد جنگ نرم، فضا سازی منفی، عناد ورزی و اردوکشی خیابانی می‌خواستند در بین مردم اختلاف ایجاد بکنند، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ به بهانه ادعای تقلب در انتخابات، در حقیقت برنامه‌ای از پیش تعیین شده دشمنان علیه ملت ایران و تضعیف حاکمیت نظام و ولایت فقیه بود.
رییس دانشگاه تبریز یاد آور شد: دشمنان نظام اسلامی انتخابات ریاست جمهوری را فرصتی برای ایجاد التهاب می‌دانند و همانطوری که در سال ۸۸ خامی و عناد برخی نخبگان موجب شد، شیرینی حضور ۸۵ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای به تلخ کامی مبدل شود.
به گفته وی، در کشورمان به طور میانگین هر ساله یک انتخابات برگزار می‌شود و این در حالی است که کشورهای منطقه با واژه انتخابات بیگانه هستند و به حق کشور ایران اسلامی در منطقه و جهان الگوی واقعی مردم سالاری دینی است.
آژیده گفت: در هشتم دی مردم تبریز و ۹دی ملت ایران ورقه افتخاری دیگر بر افتخارات خود افزودند و مقابل قانون گریزان قیام کردند.
رییس دانشگاه تبریز یاد آور شد: گرامیداشت این روز و برگزاری چنین همایش و نشست‌هایی برای آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه با زوایای پنهان توطئه فتنه گران لازم و ضروری است.
بر اساس این گزارش، در خاتمه این همایش بیانیه بسیج دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی درخصوص ۹ دی توسط مسلم اورنگی، رییس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی قرائت شد.
خاطر نشان می‌شود: این همایش با محوریت جامعه اسلامی دانشجویان و با همکاری تشکلهای دانشجویی، بسیج دانشگاهیان و دانشگاه‌های تبریز، صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.
در این همایش همچنین آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و علی‌محمد نایینی، رییس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی کشور سخنرانی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز