خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

حمایت‌های ویژه دولت و مدیریت آذربایجان شرقی از حمل و نقل عمومی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۸۵

جذب سرمایه‌های بخش خصوصی در توسعه حمل و نقل عمومی موثر است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: حمایت‌های دولت از حمل و نقل عمومی در ارتقاء و افزایش کارایی ناوگان اتوبوسرانی راه گشا خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در بازدید از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در جلسه مدیران این شرکت ضمن اشاره به خدمات بی‌منت کارکنان اتوبوسرانی بویژه رانندگان اتوبوس، افزود: حمایت دولت از حمل و نقل عمومی با توجه به گستردگی خدمات اتوبوسرانی و استفاده قریب به اکثریت مردم از این خدمات در ارتقاء و افزایش کارایی ناوگان اتوبوسرانی موثر خواهد بود.
شهردار تبریز جذب سرمایه‌های بخش خصوصی در توسعه هر چه بیشتر حمل و نقل عمومی و جوانسازی ناوگان و نوسازی تاسیسات حمل و نقل را از راهکارهای مناسب دانست و گفت: بخش خصوصی می‌تواند با منابع گسترده مالی خود در این زمینه فعالیت و اقدامات قابل توجهی انجام دهد و شاخص رضایت مردم را در حمل و نقل عمومی می‌توان با کمک این بخش ارتقاء داد.
شهردار تبریز توجه به قانون برنامه پنجم توسعه کشور در اجرای هر چه بهتر خدمات حمل و نقل عمومی را اساسی دانست و افزود: مدیران این بخش باید با بهره گیری از پتانسیل برنامه پنجم نسبت به حل مشکلات و جذب منابع و سرمایه‌های مورد نیاز اقدام نمایند.
نجفی با تاکید بر رفاه کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی، افزود: شرکتهای تعاونی کارکنان اتوبوسرانی در جهت خدمات بیشتر و بهتر به اعضا باید فعالیت خود را بیش از پیش افزایش داده و در این زمینه حمایتهای مورد نیاز نیز به این شرکت‌ها از طریق شهرداری تبریز انجام خواهد شد.
در این جلسه همچنین تقی‌زاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گزارشی از اقدمات انجام یافته و پروژه‌های در دست اقدام بویژه بازسازی اتوبوس‌ها، احداث۶۰ دستگاه سایه‌بان جدید در مسیر BRT و کارت بلیط ناوگان بخش خصوصی ارائه و همچنین خواستار اجرای خطوط ویژه مصوب در شورای ترافیک استان، افزایش سالانه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و حل سایر مشکلات اتوبوسرانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز