خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار آذربایجان‌شرقی:

تبریز قطب صنعت قطعه سازی خودرو در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۱۳۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های بالای حوزه صنعت خودرو در استان، آذربایجان شرقی را قطب صنعت قطعه سازی خودرو در کشور خواند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی در بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو در نمایشگاه بین‌المللی تبریز با حضور حجت الاسلام میر تاج الدینی رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور و نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس اظهار کرد: آذربایجان شرقی از ظرفیت های بالایی در صنعت خودرو و قطعه سازی بر خوردار است و به عنوان قطب صنعت قطعه سازی خودرو در کشور، از جایگاه بسیار بالایی بر خوردار است.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای ایجاد تعاملات بین قطعه سازان و خودروسازان و صنعتگران این عرصه فراهم کرده است و در راستای تعاملات بین قراردادهای ارزشمندی در سطوح مختلف منعقد خواهد شد که این امر اتفاق مهمی در توسعه نقش این صنعت در اشتغال و قطع وابستگی به قطعات و خودروهای خارجی تأثیرگذار خواهد بود.

حسین فتحی تصریح کرد: تحقق اهداف یاد شده با حمایت از قطعه سازان میسر خواهد شد تا بتوانیم به تولید قطعاتی مرغوب و با کیفیت برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز