خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ویژه میانه:

دهه فجر امسال ۲۱ طرح در میانه به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۲

۴۵۲ واحد مسکن مهر نیز همزمان با دهه فجر با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال نیز به بهره برداری خواهد رسید.

ایلنا: فرماندار شهرستان ویژه میانه از افتتاح ۲۱ طرح در دهه فجر امسال با اعتبار بالغ بر۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا تقی خلفاپور در جلسه شورای اداری شهرستان میانه اظهارداشت: ۴۵۲ واحد مسکن مهر نیز همزمان با دهه فجر با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال نیز به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان چالشهای مختلف در سطح بین الملل، بحران‌ها، مشکلات اقتصادی و هجمه‌های سیاسی دشمن آخرین حرکت سیاسی در سال جاری را دهه فجر خواندو گفت: حضور گرم، پرشور ملت در برنامه‌های دهه فجر از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن جوابی محکم و مقتدرانه برای دشمنان اسلام خواهد بود تا به پایداری و استقامت همواره ملت ایران در راه دفاع از اسلام و نظام پی ببرند.
خلفاپور همچنین یادواره شهدای زینبیه و ثارالله را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر خواند و از ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران میانه در برگزاری باشکوه‌تر این برنامه نسبت به سال گذشته همکاری لازم را به عمل آورند.
وی بر مدیریت ویژه و خاص برای برگزاری مراسم دهه فجر با قوت و قدرت بیشتر در شرایط ویژه اقتصادی تاکید کرد و گفت: روسای ادارات لازم است تجهیزات و امکانات خود را بررسی نمایند تا در برگزاری مراسم دهه فجر با مشکل مواجه نشویم.
خلفاپورخواستار تشکیل جلسه‌ای با اتحادیه‌ها از سوی مجمع امورصنفی برای نمود بیشتر دهه فجر در بازار و هماهنگی و همکاری بازاریان برای اجرای برنامه هاو حضورشان در برنامه‌ها شد.
وی حضور دانشگاهیان، اساتید، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در برنامه‌های دهه فجر را ضروری خواندو افزود: نیروی انتظامی نیز باید در کنارسپاه و ارتش در راستای تامین امنیت برنامه‌ها تلاش کنند.
خلفاپور اظهارامیدواری کرد که همه مسئولان ادارات و کارکنان آن‌ها با مشارکت در برنامه‌های دهه فجر و تجمع ۹ دی که همزمان با استان آذربایجان شرقی در هشت دی برگزار خواهد شد دولت تدبیر و امید را در اولین برنامه اجرایی یاری کنند.
گفتنی است در این جلسه همچنین مشایخی بخشدار مرکزی به عنوان رئیس و زرین مسئول روابط عمومی فرمانداری به عنوان جانشین ستاد دهه فجر شهرستان معرفی شدند.
دهه فجر امسال ۲۱ طرح در شهرستان میانه به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز