خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری شهرداری تبریز:

دامین شبکه کامپیوتری شهرداری تبریز طراحی و راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۰

این پروژه عظیم در راستای رفع مشکلات شبکه کامپیوتری شهرداری تبریز در این زمینه طی مدت ۳ ماه با راه اندازی سرور‌ها و پیوستن کامپیوتر‌ها به سرور‌ها و ایجاد گروه‌های کاربری مختلف برای کاربران شهرداری به اتمام رسید و کلیه کاربران می‌توانند از مزایای این سیستم از بهره‌مند شوند.

ایلنا: مدیرعامل سازمان آمار و فناوری شهرداری تبریز گفت: در راستای زیر پروژه‌های مبتنی بر ISMS، پروژه Domain شهرداری تبریز از سوی این سازمان طراحی و راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرید پناهی خاطرنشان کرد: در شبکه ایی که تعداد کاربران و کامپیوتر‌ها از حدود ۱۰ کامپیو‌تر بیشتر است و نیازمندی‌های متفاوتی هم در بین کاربران برای استفاده از منابع و سرویس‌های شبکه وجود دارد و از سوی دیگر بحثمدیریت متمرکز و یکجا بر روی کاربران و کامپیوتر‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد تنها راه، استفاده از مدل شبکه ایی دامین(Domain) است.

وی افزود: این پروژه عظیم در راستای رفع مشکلات شبکه کامپیوتری شهرداری تبریز در این زمینه طی مدت ۳ ماه با راه اندازی سرور‌ها و پیوستن کامپیوتر‌ها به سرور‌ها و ایجاد گروه‌های کاربری مختلف برای کاربران شهرداری به اتمام رسید و کلیه کاربران می‌توانند از مزایای این سیستم از بهره‌مند شوند.
پناهی مدیریت متمرکز شبکه‌های بسیار بزرگ متشکل از سیستم‌های تحت ویندوز، قابلیت محدود نمودن پایانه‌ها بر اساس سیاست مرکزی سازمان، قابلیت انتشار نرم افزار به صورت متمرکز، قابلیت انتقال قدرت مدیریت بخشی از شبکه به کاربران خاص، تسهیل استفاده از منابع اشتراکی را از جمله ویژگی‌های دامین شبکه کامپیوتری شهرداری تبریز خواند و گفت: با راه اندازی این سیستم و وجود مشکلات شبکه شهرداری تبریز کلیه سایت‌های کامپیو‌تر مراکز شهرداری تبریز خواهند توانست از تمامی منابع شبکه اعم از سیستم‌های رایانه‌ای، پرینتر‌ها استفاده کرده و سیاستهای کنترلی و امنیتی را بر روی تمام و یا بخشی از منابع شبکه اعمال شود.
وی افزود: بدین ترتیب مدیریت یکپارچه حساب‌های کاربری و ارتباط آن‌ها با نرم افزارهای دیگر به راحتی انجام پذیرفته و سیستم‌های اشتراک گذاری فایل‌ها با تعیین و تعریف سطوح دسترسی به صورت گسترده فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز