خبرگزاری کار ایران

با ادامه موج سرما؛

مشترکین عمده پرمصرف گاز آذربایجان شرقی که الگوهای مصرف را رعایت نکرده باشند، محدود می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۱۳

باید با کنترل مصارف گاز و اولویت قرار دادن تامین گاز بخش خانگی، از قطع جریان گاز پیشگیری شود.

ایلنا: با سرمای غیر منتظره در آذربایجان شرقی، پنجمین جلسه ستاد بحران با حضور مدیرعامل شرکت گاز اتان و اعضای مربوطه بصورت فوق العاده در این شرکت برگزار شد.
به گزارش ایلنا مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر لزوم آمادگی شبانه روزی کارکنان در مهار بحران افت فشار گاز در مناطق کوهستانی استان گفت: باید با کنترل مصارف گاز و اولویت قرار دادن تامین گاز بخش خانگی، از قطع جریان گاز پیشگیری نماییم.
ولی ا… دینی با اشاره به آمادگی نیرو‌ها و حفظ و نگهداری مدون تاسیسات گازرسانی تصریح کرد: طی چند روز اخیر علیرغم افزایش چندبرابری گاز طبیعی، هیچگونه افت فشار یا قطعی گاز در مناطق استان نداشته‌ایم ولی با تداوم سرما و مصرف گاز، امکان بروز شرایط بحرانی وجود دارد لذا باید با فرهنگ سازی مصرف بهینه، مشارکت همگانی مردم را در سپری نمودن زمستان امسال داشته باشیم.
وی با اشاره به کنترل آمار مصارف استان از طریق مرکز دیسپچینگ گاز ادامه داد: هم اکنون محدودیتی برای گاز بخش‌های مصرفی اعمال نگردیده ولی درصورت ادامه برودت هوا، توزیع جریان گاز مشترکین عمده پرمصرف که الگوهای مصرف را رعایت نکرده باشند، با محدودیت همراه خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان بر نظارت دقیق بر توزیع گاز بخش‌های غیرخانگی تاکید کرد و اظهار داشت: کنترل مصرف گاز در مراکز و سازمان‌های دولتی و اطلاع رسانی و نظارت بر قطع جریان گاز در روزهای تعطیلی ادارات و موسسات تاحد زیادی همیار این شرکت در تامین گاز روستاهای کوهستانی که در دور‌ترین نقاط استان قرار گرفته‌اند، خواهد بود.
خاطرنشان می‌شود تامین اقلام ضروری، آماده باش خوردو‌ها و نیرو‌ها، اطلاع رسانی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی در بین مشترکان، اخطار به مشترکین پر مصرف گاز در استان از تصمیمات متخذه در پنجمین جلسه ستاد بحران شرکت گاز استان به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز