خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار می‌شود؛

همایش راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها

کد خبر : ۱۲۸۰۵۴

نقش مراکز دانشگاهی و آموزشی در این خصوص باید بیش از گذشته تقویت و مورد حمایت لازم قرار گیرد.

ایلنا: همایش راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها ۲۶ آذرماه در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی که در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سخن می‌گفت: نقش اساتید در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و آسیب‌شناسی ترک آن در مراکز دانشگاهی، نقش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در پویایی جنبش دانشجویی، نقش منابع آموزشی در توسعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بررسی موانع فرهنگی و اجتماعی تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مقوله امر به معروف کارآمد‌ترین دکترین نظارتی دین اسلام و نقش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تضمین سلامت اداری از جمله محورهای این همایش خواند و گفت: این همایش در بخش‌های: فیلم کوتاه، نماهنگ، مقاله، عکس، خوشنویسی و شعر برگزار خواهد شد.
مجید واحدی با تأکید بر ضرورت صیانت از ارزش‌های متعالی نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی یادآور شد: نقش مراکز دانشگاهی و آموزشی در این خصوص باید بیش از گذشته تقویت و مورد حمایت لازم قرار گیرد.
وی افزود: توجه به اصل اجتناب ناپذیر امور فرهنگی و علوم انسانی باید در اولویت کاری مراکز دانشگاهی قرار گیرد.
واحدی خاطرنشان کرد: این همایش همکاری تمامی دستگاه‌های اداری فعال در امور فرهنگی، قضایی، اجتماعی و دینی استان برگزار می‌شود که نفرات و آثار برگزیده نیز با دریافت هدایای ویژه‌ای مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز