خبرگزاری کار ایران

فرماندار شبستر:

طرح ارتقای بخش تسوج در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۱۴

احداثراه ارتباطی تسوج به مرند از آرزوهای دیرینه مردم این دو شهر است که در صورت تحقق راه ارتباطی از ۱۱۰ کیلومتر به ۲۳ کیلومتر کاهش می‌یابد.

ایلنا: فرماندار شبستر گفت: طرح ارتقای بخش تسوج اخیرا توسط استانداری به وزارت کشور منعکس شده، که از مسؤولان می‌خواهیم این موضوع را در اولویت قرار دهند.
به گزارش ایلنا جمشید عقلمند مرجانی در آیین تودیع و معارفه شهردار تسوج از توابع شهرستان شبستر، احداثراه ارتباطی تسوج به مرند را یکی از آرزوهای دیرینه مردم این دو شهر عنوان کرد و افزود: در صورت تحقق این امر این راه ارتباطی از ۱۱۰ کیلومتر به ۲۳ کیلومتر کاهش یافته و موجب تقویت روابط اقتصادی و فرهنگی مابین این مناطق و رونق تجاری استان خواهد شد.
وی همچنین احداثو راه‌اندازی پادگان تسوج را که اخیرا با انتقال مهندسی شمال غرب کشور به این منطقه موافقت شده یکی از مولفه‌های توسعه و رشد منطقه خواند و گفت: اخیرا با انتقال آب از خط زرینه‌رود به شهر تسوج که آخرین نقطه استان آذربایجان شرقی است تا حدود زیادی مشکل نارسایی آب شرب تسوج بر طرف شده است.
وی بر ضرورت اجرای طرح پیرامون مسجد جامع تسوج که مدت‌هاست اجرایی نشده نیز تاکید کرد و گفت: ان‌شاءالله شهردار جدید بتواند با تمام توانمندی‌ها و مشارکت و همراهی مردم این تحول عظیم را در این شهر به وجود آورد.
در این آیین حجت عبدالرحمانی به عنوان شهردار جدید تسوج معرفی و از زحمات اکبر پنبه‌ای شهردار سابق قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز