خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

مواد مخدر بالا‌ترین نگرانی آذربایجان شرقی در مسایل بحران‌زاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۶

آذربایجان شرقی از جمله استان‌های کم‌حاشیه در خصوص مسایل بحران‌زاست.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: تمام پیشرفت‌ها مرهون امنیت در جامعه است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی نصرتی در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی استان افزود: اگر در برخی نقاط، معضلات اجتماعی در حال افزایش بوده و موجب نگرانی مردم شده است، باید علل و عوامل آن به درستی رصد شده و نسبت به رفع آن اقدام شود.
وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید با احساس مسؤولیت به تکالیف خود برای کاهش معضلات اجتماعی عمل کنند، چون جامعه ما یک جامعه دینی و ارزشی است و باید تفاوت فاحشی از نظر معضلات اجتماعی با جوامع سکولار داشته باشد.
نصرتی با تاکید بر نگاه فرهنگی به آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای کاهش آن‌ها، این اقدام را موجب افزایش احساس امنیت در سطح جامعه دانست.
وی با بیان اینکه امنیت اجتماعی از نیازهای ضروری جامعه است، گفت: وجود امنیت در جامعه موجب شور و نشاط، اعتماد عمومی و برنامه‌ریزی اصولی می‌شود، به همین خاطر دشمنان برنامه‌های زیادی برای ایجاد ناامنی اجتماعی و اخلاقی در جامعه ما دارند.
نصرتی با تاکید بر ارایه آموزش‌های لازم به مردم در زمینه مسایل اجتماعی و اخلاقی، گفت: برای حفظ آبرو و حیثیت مردم باید آنان را نسبت به مسایل مهمی از جمله مراقبت از فرزندان در مقابل ناهنجاری‌ها آگاه کرد و هوشیاری و توانمندی لازم را به آن‌ها داد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه ترویج مصرف مواد مخدر را از جمله حربه‌های دشمنان برای تضعیف عقیده و برهم‌زدن هنجارهای جامعه دانست و گفت: آذربایجان شرقی با اینکه از جمله استان‌های کم‌حاشیه در خصوص مسایل بحران‌زاست، اما بحثمواد مخدر بالا‌ترین نگرانی استان در این زمینه است.
وی افزود: شیوع مواد مخدر موجب افزایش سرقت‌های خرد در استان شده و نگرانی مردم را در پی داشته است که در این خصوص باید قانون مبارزه با مواد مخدر با قدرت اعمال شود.
نصرتی با تاکید بر اولویت‌بندی معضلات استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته ناهنجاری‌ها و معضلات هر استان با انجام کار علمی و پیمایشی مشخص شده و ادامه این کار باید با اولویت‌بندی مسایل در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز