خبرگزاری کار ایران

بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ۱۳ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۶۲

در هفت ماهه امسال، ۷ هزار و ۷۹۵ مورد گزارشات دریافتی مردمی و قابل پیگیری توسط بازرسان سازمان اخذ شده است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از رشد ۱۳درصدی بازرسی‌های این سازمان خبر داد.
به گزارش ایلنا، محمد جعفر عظمایی با بیان اینکه تعداد بازرسی‌های انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی طی هفت ماهه سال جاری ۱۸۳ هزار و ۴۱۶ مورد بوده است، افزود: این در حالی است که در ۷ ماهه اول سال قبل، ۱۶۲ هزار و ۸۹۳ مورد باررسی توسط بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صورت گرفت.
وی همچنین تعداد پرونده‌های متشکله را ۱۰ هزار و ۶۹۴ مورد عنوان کرد و گفت: این عدد در مدت مشابه سال گذشته، ۹ هزار و ۹۵۳ مورد بوده است که نشانگر رشد ۷ درصدی در سال جاری است.
وی در خصوص گزارشات خبری دریافتی نیز اظهار داشت: در هفت ماهه امسال، ۷ هزار و ۷۹۵ مورد گزارشات دریافتی مردمی و قابل پیگیری توسط بازرسان سازمان اخذ شده است.
عظمایی ادامه داد: این در حالی است که در ۷ ماهه سال ۹۱، گزارشات دریافتی و قابل پیگیری توسط بازرسان ۷ هزار و ۵۱۷ مورد بود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این مدت ۷ هزار و ۴۹۸ گزارش مورد رسیدگی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز