خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فناوری آذربایجان شرقی:

اداره کل ارتباطات و فناوری آذربایجان شرقی با هدف هماهنگی بر اجرای برنامه‌های این حوزه نظارت دارد

کد خبر : ۱۱۹۲۸۰

ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات ومراکز داده، ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه شبکه علمی کشور، ارتقای شاخص‌های ارتباطات وفناوری اطلاعات، اتصال ۶۰ درصد خانوار‌ها و۱۰۰ درصد کسب وکاربه شبکه ملی اطلاعات واینترنت تاپایان برنامه پنجم توسعه برخی از اهداف این سازمان است.

ایلنا: رئیس سازمان فناوری استان آذربایجان شرقی گفت: اداره کل ارتباطات وفناوری استان به عنوان نماینده عالی بخش حاکمیت با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه‌ها وسیاستهای بخش ارتباطات و فناوری در استان فعالیت می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین‌زاده که در سمینار راه کارهای نوین ارتباطی و آموزشی در دانشگاه آزاداسلامی تبریز سخن می‌گفت افزود: ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات ومراکز داده، ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه شبکه علمی کشور، ارتقای شاخص‌های ارتباطات وفناوری اطلاعات، اتصال ۶۰ درصد خانوار‌ها و۱۰۰ درصد کسب وکاربه شبکه ملی اطلاعات واینترنت تاپایان برنامه پنجم توسعه برخی از اهداف این سازمان هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این سازمان یک هزار و ۸۳۰کیلومتر و مخابرات ۹ هزار و ۴۱۷کیلومتر فیبر نوری دراختیار دارندجایگاه استراتژیکی را از این لحاظ در استان دارا هستیم.
رئیس سازمان فناوری استان آذربایجان شرقی تأکیدکرد: بستر سازی لازم برای نگهداری، کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت و ارائه خدمات بیشتر برخی از مأموریت‌های شبکه ملی اطلاعات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز