خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرند:

پلیس در خط مقدم مشکلات و ناهنجاری هاست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۹۸

انتظار داریم کمیسیون پیشگیری از جرائم فرمانداری در راستای پای کار آوردن نهادهای مسئول در امر پیشگیری از جرائم کماکان فعال واین انتظامی را در جهت ایفای وظیفه سنگین حفظ امنیت یاری نمایند.

ایلنا: فرماندار مرند گفت: عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با تمامی ناهنجاری که نوعی عمل به فریضه نهی از منکر است ستودنی و قابل قدردانی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، «رضوانی» در جلسه شورای اداری شهرستان در فرمانداری «مرند» برگزار شد با اشاره به اینکه پلیس در خط مقدم تمامی مسائل و مشکلات و ناهنجاری قرار دارد گفت: بر همین اساس مسئولین ادارات، سازمان‌ها و آحاد مردم شریف مرند باید با همکاری با پلیس در این زمینه بستر لازم را فراهم کنند.
در ادامه این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان مرند طی سخنانی با قدردانی از معاونت استانداری و فرمانداری ویژه وریاست شورای تامین شهرستان که همواره پلیس را در ایفای وظیفه حفظ وایجاد امنیت یاری نموده است گفت: انتظار داریم کمیسیون پیشگیری از جرائم فرمانداری در راستای پای کار آوردن نهادهای مسئول در امر پیشگیری از جرائم کماکان فعال واین انتظامی را در جهت ایفای وظیفه سنگین حفظ امنیت یاری نمایند.
فرهنگ نوروزی افزود: چه بسا ادارات و سازمانهای دیگری نیر در ایجاد فضای امنیتی جامعه دخیل می‌باشند و بر اساس تعامل و همکاری بین این ادارات و سازمان‌ها می‌توان امنیت پایدار در خور شهرستان بوجود آورد.
وی به ابعاد همکاری برخی ادارات از جمله اعضاء شورای تامین و برق و مخابرات اشاره کرد و گفت: بدون همکاری این ادارات با پلیس شاهد باعثبه وجود آمدن ناهنجاری در جامعه خواهیم بود.
نوروزی در این خصوص به ایجاد گشت مشترک با تامین خودرو در جهت پیشگیری از سرقت سیم وتجهیزات مخابرات و برق اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز