خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

آماده انتقال تجارب مدیریتی در حوزه مدیریت شهری هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۹۲

شهر تبریز طی سال‌های اخیر و در سایه پیشرفت‌های تحول گرایانه به الگوی مدیریت شهری و یکی از شهرهای بر‌تر کشور در حوزه عمران شهری تبدیل شده و این سطح از توسعه باعثگردیده است شاخص‌های توسعه تبریز زبانزد همه مدیران شهری کشور شود.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز از آمادگی این مجموعه برای انتقال و تبادل تجارب مدیریتی متقابل در حوزه مدیریت شهری به دیگر شهرهای کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری در نشست مشترک شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهری قزوین و تبریزاظهار داشت: شهر تبریز طی سال‌های اخیر و در سایه پیشرفت‌های تحول گرایانه به الگوی مدیریت شهری و یکی از شهرهای بر‌تر کشور در حوزه عمران شهری تبدیل شده و این سطح از توسعه باعثگردیده است شاخص‌های توسعه تبریز زبانزد همه مدیران شهری کشور شود.
وی فقدان درآمدهای پایدار، محدودیت منابع مالی و درآمدی، نقص قوانین، محدودیت نیروهای کارآمد و تخصصی و عدم حمایت دستگاه‌ها و نهادهای بالادستی نظیر دولت از شهرداری‌ها را از جمله مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات فراروی مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: با وجود تمامی این مشکلات، شهرداری‌های با تکیه بر مشارکت و همیاری شهروندان و در بخش دیگر، جذب سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی به اداره شهر‌ها و در کنار آن اجرای طرح‌ها و پروژه‌های توسعه محور می‌پردازند و لازم است حمایت‌های عملیتر از این دستگاه نیز صورت گیرد.
سرپرست شهرداری تبریز در خاتمه گفت: متأسفانه با بودجه‌های محدود شهرداری‌ها امکان اداره مناسب و بهینه شهر و پاسخگویی به مطالبات شهروندان در تمامی بخش‌ها وجود ندارد و این مشکلی است که باید از سوی دولت و مجلس چاره اندیشی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز