خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی شهرداری تبریز:

مناطق شهرداری تبریز در تدوین بودجه به پروژه‌های بزرگ توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۱

تداوم روند توسعه و پیشرفت تبریز بدون طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ و شاخص عملی نیست و باید در تدوین بودجه پیشنهادی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری برای سال ۹۳، نگاه ویژه‌ای به گنجاندن این قبیل پروژه‌ها در لایحه بودجه داشت.

ایلنا: معاون برنامه ریزی شهرداری تبریز خواستار پیش بینی و طراحی پروژه‌های بزرگ و شاخص عمرانی خدماتی در بودجه پیشنهادی سال آینده مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سلیمان‌پور در نشست تبیین سیاست‌های تدوین بودجه سال آینده که با حضور تمامی مدیران ارشد، معاونین شهرداری، شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و کار‌شناسان حوزه اداری مالی و بودجه‌ای شهرداری تبریز برگزار شد، گفت: تداوم روند توسعه و پیشرفت تبریز بدون طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ و شاخص عملی نیست و باید در تدوین بودجه پیشنهادی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری برای سال ۹۳، نگاه ویژه‌ای به گنجاندن این قبیل پروژه‌ها در لایحه بودجه داشت.
معاون برنامه ریزی شهرداری تبریز با تأکید بر لزوم حاکمیت اصل برنامه محوری در تدوین سیاست‌ها و راهبردهای اجرایی شهرداری در کنار بودجه بندی صحیح و اصولی خاطرنشان کرد: توجه جدی به این دو مقوله و در کنار آن تکیه بر جذب سرمایه گذاری‌ها و اعتبارات بخش خصوصی، زمینه را برای تقویت اقتصاد شهری و به تبع آن تسریع و تثبیت روند توسعه شهر فراهم نماید و این اصل به عنوان سیاست راهبردی شهرداری مورد توجه است.
سلیمان‌پور در عین حال بر ضرورت تناسب و هم گونی بودجه‌های پیشنهادی با منابع درآمدی و تحققی بودجه از سوی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز