خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی باید سطح مشارکت با بهره برداران را بهبود بخشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۱

انجام کار در این صندوق بر اساس مصوبات هیئت مدیره که از پیکره بهره برداران هستند انجام و مشارکت درعرضه مستقیم محصولات تولیدی و تامین نهاده‌ها، تامین به موقع نقدینگی، دریافت آسان تسهیلات با کارمزد اندک در کوتاه‌ترین زمان از مزایای این صندوق به شمار می‌آید.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تامین ۵۱ درصد منابع مالی این صندوق از سوی بهره برداران و ۴۹ درصد مابقی از طرف دولت صورت می‌پذیرد و این صندوق به عنوان مجموعه‌ای غیر دولتی برای پشتیبانی در عرصه‌های تولید وتلاش جهت حمایت بهتر وبیشتر از تولیدکنندگان تشکیل شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان، در نشست مشترک با هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این صندوق باید سطح مشارکت و تعامل با بهره برداران را بهبود بخشد گفت: این صندوق یکی از مهم‌ترین حامیان تولیدکنندگان بخش کشاورزی، اهمیت خود را در این عرصه نهادینه نماید.
وی تصریح کرد: انجام کار در این صندوق بر اساس مصوبات هیئت مدیره که از پیکره بهره برداران هستند انجام و مشارکت درعرضه مستقیم محصولات تولیدی و تامین نهاده‌ها، تامین به موقع نقدینگی، دریافت آسان تسهیلات با کارمزد اندک در کوتاه‌ترین زمان از مزایای این صندوق به شمار می‌آید.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه کل اعتبار و سرمایه این صندوق ۱۲۰میلیارد رالن است، ادامه داد: این صندوق قابلیت انعطاف در سرمایه گذاری‌های مختلف بخش و پرداخت به فعالیت‌های متنوع بخش کشاورزی را داراست و در مدت فعالیت این صندوق دراستان، حرکت آن در راستای تحقق حقوق کشاورزان بوده است.
محمدیان پرداخت سریع وآسان تسهیلات ارزان‌قیمت به تشکل‌های تولیدی با کمترین پیچیدگی، رفع بخش عمده‌ای از مشکلات تولیدی در زمینه ارائه وثیقه‌ها و تضمین‌های مالی از طریق پرداخت تسهیلات به صورت تضامنی و مبادله تفاهم‌نامه با بانک‌های عامل را ازنکات مهم و مثبت فعالیت صندوق‌ها ذکر کرد و گفت: تأمین مالی به منظور تخصیص بخشی از نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان با قیمت مناسب، ایجاد زمینه‌های همدلی وانسجام بین تشکل‌های تولیدی بخش کشاورزی و تقویت فضای خودکنترلی ونظارت مستمر برای مقابله با انحراف تسهیلات از اهداف مورد نظر و بازپرداخت به‌موقع آن، تلفیق منابع مالی دولتی و غیردولتی و پایدار شدن این منابع برای اهداف بخش کشاورزی از نکات ارزشمند فعالیت این صندوق‌ها در عرصه کشاورزی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز