خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ویژه میانه:

به صاحبان سرمایه به عنوان ارکان خط مقدم جبهه اقتصادی نیازمندیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۴

همایش سرمایه گذاری بخش کاغذکنان میانه برگزار شد.

ایلنا: فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: ما در شرایط فعلی به سرمایه گذارانی نیازمندیم که به تسهیلات و اعتبارات دولتی وابسته نبوده و فقط به سرمایه خود متکی باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا تقی خلفاپور در همایش سرمایه گذاری بخش کاغذکنان میانه با اشاره به وضعیت خاص و فوق العاده اقتصادی که به نوعی در نبرداقتصادی با دشمن قرار گرفته‌ایم گفت: تعهد انسانی و اسلامی ایجاب می‌کند تا احساس تکلیف بیشتر داشته و مانند هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کنیم که در این راستا به صاحبان سرمایه بعنوان ارکان خط مقدم جبهه اقتصادی نیازمندیم.
وی بر ایجاد دفترستاد سرمایه گذاری و تشکیل کارگروهی برای شناسایی، جلب و جذب سرمایه گذاران در بخش کاغذکنان و نیز تحلیل وضعیت منطقه برای راه اندازی طرح‌های توجیه پذیر تاکید کرد.
خلفاپور شهرک صنعتی کاغذکنان را جزو بهترین شهرک‌ها با تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم در راستای سرمایه گذاری عنوان کرد.
وی شهرستان میانه را بنابر تایید از سوی صنایع استان و مطالعه و بررسیهای شهرستانی سرشار از معادن گوناگون از جمله سنگ‌های زینتی، سیمان، مس، گچ و غیره خواندو افزود: تا یکسال آینده شاهد احداثکارخانه مولیبدن فلز نادر و کمیابی که در هیچ کجای ایران نبوده و برای اولین بار در میانه کشف شده است با اشتغالزایی برای پنج هزار نفر خواهیم بود.
فرماندار میانه با بیان اینکه سرمایه گذاران اصلیترین سرمایه کشور محسوب می‌شوند گفت: شهرستان میانه پتانسیل‌های لازم برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن را داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز