خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

صدور مجوز صادرات فرآورده‌های خام دامی به صورت اینترنتی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۶

نظارت و کنترل فرآورده‌های خام دامی برای صادرات به کشورهای همسایه از جمله وظایف حاکمیتی دامپزشکی است و شرکت‌ها مطابق دستورالعمل موجود در سایت می‌توانند جهت اخذ مجوزهای لازم به سایت قرنطینه و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور مراجعه کنند.

ایلنا: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از صدور مجوزهای صادرات فرآورده‌های خام دامی به صورت اینترنتی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهراد زندیه گفت: در راستای گسترش دولت الکترونیک و کاهش مراجعات شرکت‌ها برای صادرات فرآورده‌های خام دامی از اول مهرماه مجوزهای صادرات از طریق سایت اینترنتی قرنطینه و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور به آدرس www. e - ivo. ir انجام می‌پذیرد.
وی افزود: نظارت و کنترل فرآورده‌های خام دامی برای صادرات به کشورهای همسایه از جمله وظایف حاکمیتی دامپزشکی است و شرکت‌ها مطابق دستورالعمل موجود در سایت می‌توانند جهت اخذ مجوزهای لازم به سایت قرنطینه و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور مراجعه کنند.
زندیه با اشاره به نقش سازنده دامپزشکی در ارتقای سلامت و کیفیت محصولات دامی گفت: اداره ‌کل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی گام‌های بسیار مؤثری را برای تسهیل صادرات برداشته که در این خصوص استقرار کار‌شناس دامپزشکی به صورت تمام وقت و راه‌اندازی سیستم یکپارچه قرنطینه در گمرک‌های استان برای نظارت و صدور گواهی بهداشتی دامپزشکی برای محموله‌های صادراتی فرآورده‌های خام دامی از جمله آن اقدامات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز