خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز همایش‌های ورزشی برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۸

ایجاد بستر مناسب برای ورزش به عنوان زیبنایی ارتقای سطح نشاط عمومی یکی از اصلیترین برنامه‌های اجتماعی مدیریت شهری است و این مجموعه برای تحقق این هدف، برگزاری مداوم و همیشگی همایش‌ها و ویژه برنامه‌های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: برگزاری همایش‌های متنوع و متعدد ورزشی به عنوان یکی از سیاست‌های کاری شهرداری در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی تبریز افزود: ایجاد بستر مناسب برای ورزش به عنوان زیبنایی ارتقای سطح نشاط عمومی یکی از اصلیترین برنامه‌های اجتماعی مدیریت شهری است و این مجموعه برای تحقق این هدف، برگزاری مداوم و همیشگی همایش‌ها و ویژه برنامه‌های ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: اولویت مدیریت شهری و سازمان ورزش شهرداری توسعه و حمایت از ورزش همگانی است که در این راستا برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری همایش‌های ورزشی برای خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان تبریزی نیز طراحی و پیش بینی شده است.
سرپرست شهرداری تبریز در عین حال با قدردانی از برنامه ریزی سازمان ورزش برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، بر لزوم تداوم برگزاری این قبلی همایش‌ها در طول سال و به مناسبت‌های مختلف تأکید کرد.
اکبری در خاتمه تداوم این همایش‌ها را زمینه ساز توزیع عادلانه و فراگیر امکانات ورزشی در بین شهروندان و خانواده‌ها دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز