خبرگزاری کار ایران

با تأیید طرح جامع آموزشی آذربایجان شرقی ۲۰ درصد افزایش مشروط پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر : ۱۱۳۶۵۷

اولین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزارشد.

ایلنا: اولین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با حضور حیدرعلی شایانفر معاون هماهنگی و نماینده تام‌الاختیار سرپرست عالی دانشگاه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: نوزدهمین جلسه هیأت امناهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور به منظور تصویب آیین‌نامه داخلی و تعیین اعضای کمیسیون دائمی و کمیته نظارت بر اجرای مصوبات، تعیین ظرفیت پذیرش دانشجو برگزار می‌شود.
حیدرعلی شایانفر با اشاره به پیام دکتر میرزاده سرپرست عالی دانشگاه افزود: مدیریت جدید دانشگاه شفاف - سازی، صداقت، دینداری، قانون‌مداری وتوسعه آموزشی - پژوهشی را سر لوحه انجام امور مدیریتی خود می‌‌دانند.
شایانفر همچنین هدف از تشکیل هیات امنای استانی را تمرکززدایی بر اساس کار بیشتر و خدمات بهتر و ارتقا کیفی تصمیم‌گیری‌ها براساس نیازسنجی‌های منطقه‌ای و استانی با استفاده از خردجمعی و بومی‌گرایی مدیران دانشگاه دانست.
وی با استناد به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و بخشنامه‌های موجود در خصوص ترکیب و وظایف هیأت‌های امنای استانی به ایراد سخن پرداخت و متذکر شد که سرپرست عالی دانشگاه آقای دکتر میرزاده بر اجرائی شدن هرچه سریع‌تر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تشکیل هیأت‌های امنای استانی و فعال شدن این هیأت‌ها تاکید ویژه دارند.

شایانفر در ادامه گفت: دراین استان تمامی اعضای شانزده نفره هیأت امنا دارای حکم رسمی هستند.
دراولین جلسه هیات امنای استان آذربایجان شرقی، آیین‌نامه داخلی تصویب و هفت نفر به‌عنوان اعضا کمیسیون دائمی با رای اکثریت انتخاب و معرفی شدند و در مورد ظرفیت پذیرش دانشجو در استان نیز بحثو تبادل نظر شد و مقرر شد در سقف ۲۰ درصد افزایش مشروط تأیید طرح جامع آموزشی استان در کمیسیون دائمی هیأت امنا اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز