خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز:

ارتقاء تور دوچرخه سواری آذربایجان نوید روزهای خوبی را برای دوچرخه سواری می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۵

تور آذربایجان طی چند سال اخیر پیشرفت زیادی داشته است و این نوید روزهای خوبی را برای دوچرخه سواری آذربایجان و کشور دارد نباید فراموش کنیم که این ارتقا رتبه به لطف موفقیت‌های تیم دوچرخه سواری پتروشیمی بدست آمده است و تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز توانست با قهرمانی‌های خود فدارسیون دوچرخه سواری ایران را در سال ۲۰۱۳ قهرمان آسیا بکند.

ایلنا: سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز گفت: ارتقاء تور دوچرخه سواری بین المللی ایران(آذربایجان) به سطح نیمه حرفه‌ای نوید روزهای خوبی را برای دوچرخه سواری استان می‌دهد.
به گزارش خبرنگار ایلنا احد کاظمی با اشاره به ارتقا درجه تور آذربایجان نسبت به سال قبل نیز گفت: تور آذربایجان طی چند سال اخیر پیشرفت زیادی داشته است و این نوید روزهای خوبی را برای دوچرخه سواری آذربایجان و کشور دارد نباید فراموش کنیم که این ارتقا رتبه به لطف موفقیت‌های تیم دوچرخه سواری پتروشیمی بدست آمده است و تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز توانست با قهرمانی‌های خود فدارسیون دوچرخه سواری ایران را در سال ۲۰۱۳ قهرمان آسیا بکند.
وی در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: پتروشیمی تبریز با عنایت خدا و تلاش رکابزنانش توانست در فصل ۲۰۱۳ به رتبه اول آسیا دست یابد و افتخاری دیگر برای کشور عزیزمان ایران و استان آذربایجان شرقی کسب بکند.
احد کاظمی گفت: تیم پتروشیمی تبریز در تمامی مسابقاتی که در آن‌ها شرکت کرده به مقام قهرمانی دست پیدا کرده و تنها نتیجه بد تیم پتروشیمی تبریز دومی در یکی از تورهای آسیایی بوده است.
کاظمی در مورد مشکلات این تیم نیز گفت: در فصلی که گذشت تیم پتروشیمی مشکلات زیادی داشت و از لحاظ بودجه و تامین مالی دچار مشکل بودیم. با پایان این فصل باز هم تکلیف دوچرخه سواران پتروشیمی تبریز معلوم نیست و هنوز در مورد اینکه باشگاه پتروشیمی در فصل آینده این تیم در رشته دوچرخه سواری تیم داری خواهد کرد یا نه، تصمیم قطعی نگرفته شده است و نباید از یاد ببریم که تیم پتروشیمی باید تا یک ماه دیگر اسامی نفرات خود را به فدارسیون جهانی اعلام کند و زمانی کمی نسبت به سایر تیم‌ها داریم.
وی افزود: با اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان جلسه‌ای در مورد آخرین وضعیت پتروشیمی داشتیم و قول مساعد داده شد تا از تیم پتروشیمی حمایت شود و امیدواریم که مسئولان ورزشی استان از تیم پتروشیمی حمایت کنند.
کاظمی در مورد اعزام نشدن این تیم به تور اندونزی در ماه گذشته نیز گفت: مشکل از طرف برگزار کنندگان مسابقات بود و به خاطر اینکه قوانین این کشور تغییر پیدا کرده بود نتوانستیم در این تور شرکت بکنیم.
وی با اشاره به اینکه تمرینات تیم به طور منظم در حال برگزاری است گفت: خود را برای فصل آینده آماده می‌کنیم، در فصل پیش رو تمامی نفرات بومی هستند و با انگیزه خاصی تمرینات تیم را پیگیری می‌کنند، به لطف خدا هیچ مصدومی نداریم و با تمامی نفرات به تمرینات خود ادامه می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز