خبرگزاری کار ایران

شهرداری تبریز برای ارایه خدمات مورد نیاز آسایشگاه سالمندان خوبان آمادگی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۹۶

لزوم توجه بیش از پیش جامعه به ویژه متولیان و مسوولان شهری و استانی به تفقد و دلجویی از سالمندان، به عنوان سرمایه‌های معنوی نسل‌های فعلی و آتی جامعه ضروری است.

ایلنا: به مناسبت۹ مهرماه روز جهانی سالمندان، سرپرست شهرداری تبریز در رأس هیأتی از سالمندان ساکن در آسایشگاه خوبان عیادت کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری به همراه جمعی از مدیران ارشد شهرداری با حضور در آسایشگاه خوبان، ضمن دیدار و عیادت از سالمندان ساکن در این مجموعه با اهدای شاخه گل از مادران و پدران مقیم این آسایشگاه دلجویی کرد.
در حاشیه این دیدار اکبری همچنین در نشستی با مدیریت آسایشگاه خوبان، ضمن بررسی مشکلات و نیازهای این مجموعه، دستورات لازم جهت رسیدگی و رفع این مشکلات را صادر کرد.
سرپرست شهرداری تبریز در عین حال با تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش جامعه به ویژه متولیان و مسوولان شهری و استانی به تفقد و دلجویی از سالمندان، از آنان به عنوان سرمایه‌های معنوی نسل‌های فعلی و آتی جامعه یاد کرد.
وی همچنین با قدردانی از ایثار و فداکاری مدیریت و پرسنل شاغل در آسایشگاه سالمندان خوبان، خدمات این افراد را ارزشمند و قابل ستایش ارزیابی کرد.
اکبری در خاتمه از آمادگی شهرداری تبریز برای ارایه خدمات مورد نیاز به این آسایشگاه خبر داد.
خاطرنشان می‌شود در این بازدید مهندس اکبری با تقدیم هدایا و لوح تقدیر به مدیریت و کارکنان آسایشگاه خوبان از خدمات این افراد قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز