خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان تعاون روستائی آذربایجان شرقی:

بدهی تولید کنندگان گندم و جو بذری در آذربایجان شرقی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۹

میزان تسهیلات بانکی تخصیص یافته جهت خرید گندم و جو بذری از پیمانکاران بیش از ۶۷ میلیارد ریال با عاملیت بانک کشاورزی است که توسط اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان‌های بستان آباد، چاراویماق، میانه و هشترود به کشاورزان طرف قرارداد پرداخت شد.

ایلنا: مدیر سازمان تعاون روستائی آذربایجان شرقی گفت: بدهی پیمانکاران تولید کننده گندم و جو بذری اصلاح شده طرف قرارداد با شبکه تعاونی‌های روستائی استان پرداخت شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالله محمدفام در جلسه ستاد گندم افزود: میزان تسهیلات بانکی تخصیص یافته جهت خرید گندم و جو بذری از پیمانکاران بیش از ۶۷ میلیارد ریال با عاملیت بانک کشاورزی است که توسط اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان‌های بستان آباد، چاراویماق، میانه و هشترود به کشاورزان طرف قرارداد پرداخت شد.
وی تصریح کرد: در سال زراعی جاری سطح زیر کشت تولید گندم و جو بذری اصلاح شده ۵ هزارو ۸۰۰ هکتار با تعداد ۲۲۸ نفر پیمانکارمی باشد که پیش بینی می‌شود حدود ۷ هزارو ۱۰۰ تن گندم بذری رقم سرداری و هما و جو بذری رقم سهند و آبیدر در طبقات مختلف بذری مادری و گواهی شده توسط مراکز تولید و فرآوری بذور اصلاح شده در اتحادیه تعاونی‌های روستائی شهرستان‌های یادشده تولید و در اختیار کشاورزان استان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز