خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۷ مهر؛

مانور امداد و نجات و رژه ایمنی آتش نشانان تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۴

آتش نشانی تبریز با ۲۰ ایستگاه فعال در نقاط مختلف شهر و بهره‌مندی از آخرین و مدرن‌ترین تجهیزات امداد و نجات و عملیات، یکی از سازمان‌های مدرن و پیشرفته کشور محسوب می‌شود.

ایلنا: همزمان با ۷ مهرماه، روز آنش نشانی و خدمات ایمنی، مانور امداد و نجات و رژه ایمنی یگان‌های ایثارگر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز برگزار شد.
به گزارش ایلنا، یگان‌های امداد و نجات، اکیپ‌های عملیات و آتش نشانان ایثارگر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز صبح امروز و در حضور سرپرست شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و استانی با انجام رژه و مانور امداد و نجات ضمن توان اجرایی، امدادی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم که در محوطه ایستگاه شمار ۵ آتش نشانی برگزار شد بخش‌هایی چون نجات مصدوم از ارتفاع، اطفای حریق فرضی، امداد و نجات گرفتار شدگان در حریق توسط گروه‌های امدادی این سازمان انجام گرفت.
همچنین یگان‌های خودرویی، موتوری و ماشین آلات و تجهیزات پیش رفته آتش نشانی تبریز با انجام رژه در سطح شهر، بر آمادگی خود برای امدادرسانی و خدمات رسانی در مواقع بحران و سانحه تأکید کردند.
گفتنی است آتش نشانی تبریز با ۲۰ ایستگاه فعال در نقاط مختلف شهر و بهره‌مندی از آخرین و مدرن‌ترین تجهیزات امداد و نجات و عملیات، یکی از سازمان‌های مدرن و پیشرفته کشور محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز