خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن هتل داران آذربایجان شرقی:

پس از سال‌ها توالت فرنگی به هتل‌های تبریز برگشت

کد خبر : ۱۰۸۶۸۲

اکنون شرایط خوبی برای گردشگری آذربایجان شرقی و به ویژه پذیرش مسافران خارجی حاکم است. / نبود مکان مناسب رفاهی که دارای امکاناتی از جمله توالت و سایر موارد لازم باشد یکی از جزئی‌ترین و در عین حال از مهم‌ترین مسایل گردشگری آذربایجان شرقی بود.

ایلنا: رییس انجمن هتل داران آذربایجان شرقی گفت: پس از سال‌ها توانستیم توالت فرنگی را به هتل‌های تبریز برگردانیم زمانی در اول انقلاب توالت فرنگی هتل‌های تبریز را خراب کرده بودند.
کریم رسول‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا با اشاره به شرایط خوب حاکم فعلی بر فضای گردشگری استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با تعامل با مسوولان در سال‌های گذشته توانستیم به آنان بقبولانیم که مسافرین خارجی احیانا به دلیل بیماری و کهولت سن و برای راحتی اقامت نیاز به استفاده از توالت فرنگی دارند و بر همین اساس اجازه نصب آن داده شد.
وی با بیان آذربایجان‌شرقی در سال‌های اخیر با تحول خوبی در گردشگری روبرو بوده است گفت: قبلا مسافران هتل‌های تبریز مسافران گذری بودند اما اکنون اقامت مسافران در هتل‌های تبریز به چند روز افزایش یافته است.
رسولزاده با بیان ۸۰ درصد مسافران تبریز را گردشگران خارجی بوده‌اند افزود: در تابستان امسال به دلیل اشغال ۱۰۰ درصدی ظرفیت هتل‌های تبریز نتوانستیم به برخی مسافران خدمات ارائه کنیم.
وی افزود: این درحالی است که ظرفیت‌های هتل‌های تبریز به حدود ۷ هزار و ۵۰۰ تخت افزایش یافته بود البته با برنامه‌های در دست اجرا و راه اندازی هتل‌های جدید این ظرفیت به ۸ هزار تخت افزایش می‌یابد.
البته لازم به ذکر است مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی نیز در این مصاحبه خبری از فقدان امکانات رفاهی در مسیرهای گردشگری و جاده‌های این استان در سال‌های گذشته به عنوان یک معضل برای تمامی گردشگران این استان یاد کرد و گفت: نبود مکان مناسب رفاهی که دارای امکاناتی از جمله توالت و سایر موارد لازم باشد، یکی از جزئی‌ترین و در عین حال از مهم‌ترین مسایل گردشگری آذربایجان شرقی در سال‌های قبل بود.
تراب محمدی افزود: ایکاش این مشکلات برای استان وجود نداشت و به عنوان یک مسئول برای کار‌ها و اقدامات بزرگتری در آذربایجان شرقی حرکت می‌کردم.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با اقداماتی که انجام شده شرایط بسیار مناسبی از این جهت برای گردشگری آذربایجان شرقی فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز