خبرگزاری کار ایران

در یک قالب یک برنامه جدید؛

شهرداری تبریز پارک‌های تخصصی احداثمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۹۳

از این پس در ایجاد و احداثپارک‌ها و بوستان‌های محلی خواست و نیاز قشرهای مختلف جامعه در اولوبت خواهد بود.

ایلنا: برنامه ریزی برای طراحی و اجرای پارک‌ها و بوستان‌های تخصصی برای قشرهای مختلف مردم اصلی‌ترین برنامه شهرداری در حوزه فضای سبز است.
به گزارش ایلنا، سرپرست شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: مدیریت شهری تبریز بر این باور است که طراحی و احداثپارک‌ها باید بر اساس سلیقه، نیاز‌ها و اولویت گروه‌های سنی و نیز طبقات اجتماعی صورت گیرد و بر این اساس به دنبال آن هستیم تا با طرحی نو در احداثپارک‌ها، علاوه بر ایجاد و خلق تنوع و تعدد در طرح‌ها و قالب‌های فضای سبز شهری، به ذائقه‌ها و سلیقه‌های متعدد اجتماعی نیز پاسخ مثبت دهیم.
حسین اکبری افزود: در این راستا احداثپارک‌ها و بوستان‌های تخصصی برای گروه‌های اجتماعی نظیر سالمندان، کودکان، دانش آموزان، دانشجویان، توسعه و افزایش پارک‌های بانوان، پارک‌های ویژه معلولان جسمی و حرکتی و نیز بیماران خاص از جمله طرح‌های در دستور کار مدیریت شهری است که نسبت به احداثآن‌ها اقدام خواهد شد.
وی در عین حال با ابراز خرسندی از توسعه چشمگیر فضای سبز شهری تبریز طی سال‌های اخیر، توجه به امر نگهداری را از جمله الزامات توسعه پایدار فضای سبز شهری دانست و بر ضرورت توجه جدی به این امر از سوی شهرداری تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز