خبرگزاری کار ایران

انبار دپوی داروهای قاچاق در تبریز کشف شد

کد خبر : ۱۰۸۵۹۰

از محل بازرسی معمول جمعاً بیش از یک میلیون و ۶۸۱ هزار قلم انواع داروی انسانی قاچاق شامل قرص، کپسول، آمپول، ژل و اسپری که اغلب آن‌ها داروهای محرک جنسی و ساخت کشورهای آمریکا - آلمان - اسپانیا - هندوستان و انگلیس هستند کشف شد.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از شناسائی یک باب انبار دپوی داروهای انسانی قاچاق در تبریز خبر داد.
به گزارش ایلنا، صابر عباس‌زاده گفت: در پی انجام کار اطلاعاتی توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس مبنی بر اینکه از شهرستان‌های استان آذربایجان غربی اشخاصی با خودروهای تندرو اقدام به حمل انواع داروهای قاچاق انسانی به استان آذربایجان شرقی می‌نمایند موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی قرار گرفت که با شگردهای پلیسی موفق به شناسائی یک باب انبار دپوی داروهای انسانی قاچاق شده و پس از شناسایی و تصرف محل به هویت(میثم – م) با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر شد.
وی ادامه داد: از محل بازرسی معمول بیش از یک میلیون و ۶۸۱ هزار قلم انواع داروی انسانی قاچاق شامل قرص، کپسول، آمپول، ژل و اسپری که اغلب آن‌ها داروهای محرک جنسی و ساخت کشورهای آمریکا - آلمان - اسپانیا - هندوستان و انگلیس هستند کشف شد.
عباس‌زاده در خصوص اعترافات متهم بیان داشت: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده اعلام داشته داروهای مکشوفه توسط اکراد اهل مهاباد به تبریز حمل و به وی تحویل داده شده است.
وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی ذیصلاح معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز