خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز به حمایت از کوهنورد نامدار تبریزی ادامه می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۷۴

سرپرست شهرداری تبریز موفقیت «قیچی ساز» کوهنورد نام آور تبریزی را در فتح قله ۸۲۰۱ متری چوآیو را تبریک گفت.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز با انتشار پیامی با ابراز خرسندی از موفقیت دوباره عظیم قیچی ساز کوهنورد نام آور تبریزی، در فتح قله ۸۲۰۱ متری چوآیو، از وی به عنوان سلطان قله‌های جهان و مایه غرور و افتخار مردم تبریز و آذربایجان یاد کرد.
به گزارش ایلنا حسین اکبری در این پیام خطاب به عظیم قیچی ساز، فاتح قلل صعب العبور و بالای ۸ هزار متر جهان، موفقیت و افتخارآفرینی دوباره وی را نشان دهنده عزم و اراده پولادینش در راه اعتلای نام تبریز و ایران و ثبت رکوردی بی‌نظیر و ماندگار در تاریخ این رشته ورزشی عنوان و تصریح کرد: قیچی ساز پس از فتح یازده قله بالای ۸ هزار متر جهان از جمله اورست، گاشربروم و نانگابارپات، این بار نیز با فتح قله ۸۲۰۱ متری چوایو، دوباره نام خود را در صدر اخبار ورزش جهان قرار داد و افتخاری دیگر برای تبریز، آذربایجان و ایران اسلامی آفرید و ثابت کرد که فرزندان این مرز و بوم در تمامی عرصه‌ها قادر به خلق و ثبت بر‌ترین عناوین و افتخارات هستند.
سرپرست شهرداری تبریز خاطرنشان رد: این موفقیت در حالی به دست آمد که برخلاف دیگر کوهنوردان، این کوهنورد تبریزی، بدون استفاده از اکسیژن موفق به فتح قله متری چوایو شده است.
اکبری در این پیام با اشاره به افتخارآفرینی مجدد این کوهنورد دلاور یادآور شده است: این موفقیت بار دیگر ثابت کرد که هیچ سدی را یارای ایستادگی در برابر اراده پولادین فرزندان ایران نیست و جوانان ایرانی با تکیه بر همین اراده موفقیت‌های چشمگیری را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.
وی در عین حال از تلاش‌های مجدانه این کوهنورد برجسته در کسب این موفقیت جدید قدردانی و تأکید کرد: شهرداری تبریز همچنان به حمایت‌های مادی و معنوی خود از این کوهنورد نامدار ادامه خواهد داد و به داشتن چنین کارمند قهرمان و متواضعی افتخار می‌کند.
خاطرنشان می‌شود شهرداری و شورای اسلامی شهرتبریز طی چندین صعود موفقیت آمیز عظیم قیچی ساز در راه فتح قلل رفیع و صعب العبور جهان به عنوان حامی این ورزشکار که خود از کارمندان شهرداری تبریز به شمار می‌رود، در کنار این ورزشکار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز