خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کلیبر:

تکیه بر بیانات رهبری؛ شاخص انتخاب فرد اصلح و کارآمد در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۷۲۴

امام جمعه کلیبر با بیان این‌که استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است، گفت: مسئولان از لحاظ شرعی و قانونی حق هیچگونه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدای خاص ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کلیبر،حجت‌الاسلام محمدرضا متقی‌فر در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان، افزود: اکنون با توجه مشکلات عمومی و هم‌چنین توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب در کم رنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای، حضور و تشویق مردم برای مشارکت در رای گیری یک واجب دینی است. 

وی برپایی جلسات مختلف و تشکیل "گفتمان انقلابی" را برای ترغیب حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بسیار موثر عنوان کرد و از مسئولان خواست تا مردم را در جهت انتخاب فرد اصلح و کارآمد براساس شاخص‌های انقلاب آگاهی کنند.

وی از جمله شاخص های انتخاب فرد اصلح و کارآمد در انتخابات سال ۱۴۰۰ را تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری ذکر کرد.

فرماندار کلیبر نیز در ادامه این جلسه، حضور حداکثری در انتخابات شوراهای اسلامی را مهم برشمرد و خواستار توجه ویژه مسئولان و مردم به این امر شد.

عدالت حاجی پور با بیان این‌که تاکنون هیچ کدام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا رد صلاحیت نشده‌اند، افزود: با تدبیر مسئولان ارشد شهرستانی و شورای نظارت هیچ مشکلی در این رابطه نداریم و کاملا آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و به دور از هرگونه حاشیه هستیم. 

وی هم‌چنین از نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا خواست تا با اخذ مجوزهای لازم در روزهای تبلیغات حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در فضای باز با ۳۰ درصد ظرفیت محل اقدام به تبلیغ کنند.

حاجی پور از افزایش ۱۰ درصدی برگه تعرفه انتخاباتی در این شهرستان نسبت به دوره قبل نیز خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز