خبرگزاری کار ایران

سیل و تگرگ به ۲۷ روستای اهر خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۷۲۰

مدیر جهاد کشاورزی اهر نیز از خسارت سیل و تگرگ به ۲۷ روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهر، محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بارش شدید تگرگ و وقوع سیل در برخی نقاط شهرستان اهر متاسفانه به مزارع، باغات و احشام ۲۷ روستای این شهرستان خسارت جزئی و کلی وارد کرد.

وی افزود: کارشناسان جهاد کشاورزی بلافاصله در محل های خسارت دیده حضور یافته و با بررسی دقیق و کارشناسی در عرض ۲۴ ساعت مقدار و حجم خسارت وارد شده و میزان ریالی آن برآورد و به زودی اعلام خواهد شد.

فرماندار اهر از وقوع سیل و خسارت شدید بارش و تگرگ یکشنبه دوم خردادماه به باغات و مزارع و واحدهای مسکونی و دامی شهرستان خبر داد.

رسول خدابخش در گفت‌وگوی خبری در تشریح جزئیات این خسارت، اظهار کرد: در اثر بارشی که حوالی ساعت چهار بعداز ظهر یکشنبه دوم خرداد رخ داده و  تبدیل به تگرگ شد و متعاقبا سیلی به جریان افتاد، شاهد بروز خساراتی در  روستاهای شهرستان بودیم.

 وی افزود: در اولین دقایق وقوع این بارش‌ها، محور تردد اهر به مشکین شهر مسدود شد که با حضور به موقع عوامل راهداری و پلیس راه بازگشایی شده و تردد نیز برقرار شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های مردمی رسیده از مناطق روستایی آسیب دیده از بارش‌ها، عوامل هلال احمر و آتش نشانی در محل‌های مورد نظر حضور یافتند و سریعا به مشکل واحدهای مسکونی و دامی که دچار آبگرفتگی شده بودند، رسیدگی کردند.

خدابخش با بیان این‌که بارش‌های سنگین روز گذشته خسارت جانی نداشت، گفت: سعی می‌کنیم تا در ابتدا اکیپ‌های خود را با امکانات دقیق به منطقه بفرستیم تا ابتدا لوازم موردنیاز منازل روستاییان تامین شود و سپس بتوانیم خسارت مربوطه را برآورد کنیم.

وی متذکر شد: پس  از برآورد خسارت، نتیجه آن‌ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز