خبرگزاری کار ایران

انهدام کارگاه بزرگ تولید شربت متادون در ملکان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۲

از این کارگاه تعداد ۴۹۰ عدد شیاف پرکاتروق، ۵۴۸ عدد قرص ترامادول، ۱۱۰ عدد کپسول مورفی، ۱۴۲۰ گرم پودر سفید رنگ مواد اولیه، ۱۸ بطری پر شربت متادون، یک دستگاه پرس درب بطری شربت، ۴۷۶ عدد قرص ب۲ صد‌ها بطری خالی که آماده پر شدن بودند به همراه هزاران برچسب چاپ شده شیشه شربت کشف و سه نفر از عاملان آن دستگیر شدند.

ایلنا: کارگاه تهیه و تولید انواع دارو و شربت غیر مجاز در ملکان آذربایجان شرقی منهدم و عاملان آن دستگیر شدند.
به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان ملکان با اشاره به اینکه در اجرای طرح مبارزه با مفاسد اجتماعی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری عوامل یگان امداد، پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی یک عملیات منسجمی را اجرا کردند گفت: ماموران در این عملیات توانستند کارگاه تولید متادون که بصورت غیر مجاز فعالیت می‌نمود را شناسایی نمایند.
رمضان الهوردیان ادامه داد: این کارگاه تولیدات غیر مجاز و قاچاق خود را در اقصاء نقاط کشور پخش می‌کرد که توسط پلیس منهدم شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ملکان افزود: از این کارگاه تعداد ۴۹۰ عدد شیاف پرکاتروق، ۵۴۸ عدد قرص ترامادول، ۱۱۰ عدد کپسول مورفی، ۱۴۲۰ گرم پودر سفید رنگ مواد اولیه، ۱۸ بطری پر شربت متادون، یک دستگاه پرس در بطری شربت، ۴۷۶ عدد قرص صد‌ها بطری خالی که آماده پر شدن بودند به همراه هزاران برچسب چاپ شده شیشه شربت کشف و سه نفر از عاملان آن دستگیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز