خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان شرقی انجام شد؛

افتتاح سه طرح عمرانی در شهرستان اسکو و تحویل اسناد مالکیت کران‌های روستای کندوان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۸۰

ساختمان دبیرستان دخترانه ۱۰ کلاسه حضرت معصومه(س) در فاز ۱ شهر جدید سهند، سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای گنبرف، شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب روستای کندوان شامل این طرح‌ها بودند.

ایلنا: همزمان با افتتاح سه طرح عمرانی در شهرستان اسکو با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال، ۵۵ فقره اسناد مالکیت کران‌های روستای تاریخی کندوان نیز با حضور استاندار آذربایجان شرقی به مالکان آن‌ها تحویل داده شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ساختمان دبیرستان دخترانه ۱۰ کلاسه حضرت معصومه(س) در فاز ۱ شهر جدید سهند یکی از این پروژه‌ها بود که با حضور احمد علیرضابیگی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این ساختمان در دو طبقه و با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی احداثشده و برای اجرای آن، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت عمران شهر جدید سهند تامین شده است.
همچنین سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای گنبرف با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید. برای این طرح که در زمین اهدایی از سوی یکی از خیرین روستا به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع اجرا شده، بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب روستای کندوان نیز با ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح شد. این پروژه که به عنوان اولین پروژه فاضلاب روستایی در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت از نوع SBR می‌باشد که از مزایای آن می‌توان به فضای کم، راه‌اندازی سریع و قابلیت پاسخگویی به یک‌هزار خانوار اشاره کرد. برای این طرح بیش از ۴.۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه اجرا شده و با بهره‌برداری از آن بیش از ۲۴۰ خانوار روستای کندوان از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.
همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی ۵۵ فقره سند مالکیت کران‌های روستای تاریخی کندوان به مالکان آن‌ها واگذار شد. ۲۴۰ پرونده برای صدور سند کران‌های این روستا تشکیل شده است که با همکاری اهالی روستای کندوان، مابقی سند‌ها نیز به تدریج صادر و تحویل داده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز