خبرگزاری کار ایران

فرماندار آذرشهر:

باید شرایط استفاده کشاورزان آذرشهری از کودهای ارگانیک فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۷۸

کودهای ارگانیک و بیولوژیک بهترین جایگزین برای کودهای شیمیایی به شمار می‌روند.

ایلنا: فرماندار شهرستان آذرشهر را کودهای ارگانیک و بیولوژیک بهترین جایگزین برای کودهای شیمیایی دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل آذریان در بازدید از کارخانه تولید کننده کودهای ارگانیک و بیولوژیک در شهرک شهید سلیمی گفت: تولید محصول سالم، کاهش فرسایش خاک و فاقد هرگونه هورمون و آنتی بیوتیک که در جیره غذایی دام و طیور است از مزایای استفاده ازکودهای ارگانیک و بیولوژیک به شمار می‌رود.
وی افزود: توزیع آسان، قیمت نازل و قابل دسترسی بودن از مواردی است که کشاورزان به استفاده از کودهای شیمیایی رغبت بیشتری نشان می‌دهند.
فرماندار شهرستان آذرشهر از تولیدکنندگان و مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان خواست با برگزاری سمینار و کارگاههای آموزشی و نیز تبلیغات عملی محصولات خود برای کشاورزان نمونه شهرستان، شرایط را برای استفاده سایر کشاورزان شهرستان از کودهای ارگانیک فراهم آورند.
آذریان تصریح کرد: با توجه به آثار سوء استفاده از کودهای شیمیایی در بدن انسان، کشاورزان باید به سمت استفاده از کودهای بیولوژیک که در کشور ما نیز با بهترین کیفیت تولید می‌شود هدایت شوند.
لازم به ذکر است کودهای ارگانیک و بیولوژیک تولیدی در ایران به کشورهای خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی صادر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز