خبرگزاری کار ایران

فرماندار آذرشهر:

ترویج فرهنگی دفاع مقدس برای همه مردم یک فریضه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۱۷

مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس آذرشهر اعلام شد.

ایلنا: فرماندار آذرشهر گفت: اگر چه ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی است، ولی استکبار جهانی خیلی پیش‌تر از آن در فکر تحمیل این جنگ نابرابر بود.
به گزارش ایلنا، اسماعیل آذریان در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: در نخستین روزهای جنگ هشت ساله دشمنان انقلاب اسلامی به اشتباه تصور می‌کردند که در مدت کوتاه آن را شکست می‌دهند، ولی ایثار و فداکاری رزمندگان این مرز و بوم در سایه اراده پروردگار متعال نتیجه را کاملا بر عکس کرد.
فرماندار شهرستان آذرشهر با تجلیل از یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس اظهارکرد: ایثار و ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان تاریخ از فرهنگ‌های ماندگار و تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و ملت بزرگ این مرز و بوم است.
آذریان نقش رهبری امام راحل را در پیروزی رزمندگان اسلامی بسیار سرنوشت ساز دانست و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با توکل به الطاف غیبی خداوند منان همیشه به آنان امیدواری داده و قوت قلب رزمندگان اسلامی بود.
وی با تاکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌ها و مراسم هفته دفاع مقدس و حضور گسترده آحاد مردم شهرستان آذرشهر در این برنامه اضافه کرد: ترویج فرهنگی دفاع مقدس و پاسداری از تمامی دستاوردهای آن و انقلاب اسلامی برای همه مردم یک فریضه است.
در ادامه این جلسه حاضران در خصوص به برنامه‌های پیشنهادی خود در هفته دفاع مقدس به بحثو تبادل نظر پرداخته و راهکارهای لازم را درخصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها بیان کردند.
از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان آذرشهر می‌توان به غبارروبی و گلباران گلزار شهدا با هدف تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، برپایی مسابقات تیر اندازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا بر مزار شهیدان گمنام، برگزاری نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس در مدارس و اهدائ لوح فشرده از خاطرات جنگ بدر و خیبر و برگزاری صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز