خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارکنان سازمان تحقیقات کشاورزی به تبعیض

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۸۲

چكیده: «کارکنان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی نسبت به رویهٔ تبعیض آمیز جاری در این سازمان اعتراض دارند/محرومیت از پاداش 200 هزار تومانی وزارت جهاد، تاخیر سه ماهه در پرداخت حق مسکن و شارژ نشدن کارت‌های رفاهی از جمله موارد این اعتراض است».

کارکنان یكی از معاونت‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی نسبت به رویهٔ تبعیض آمیز جاری در این سازمان معترض‌اند.

یکی از این کارکنان که نخواست نامش فاش شود در این باره به ایلنا گفت: این سازمان از واحدهای زیر مجموعه وزارت کشاورزی است و بیش از ۳ سال است که رویه‌ای تبعیض آمیز میان اعضای هیئت علمی و سایر کارمندان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به وجود آمده که غیر قابل قبول است.

وی به شارژ نشدن کارت‌های رفاهی کارمندان سازمان به مدت ۲ سال و تاخیر سه ماهه در پرداخت حق مسکن آنان اشاره كرد و ادامه داد: این در حالی است که از مجموع ۱۴ هزار و ۵۰۰ نیروی شاغل در این سازمان تنها تعداد ۲۵۰۰ نفر عضو هیئت علمی بوده و مابقی به عنوان کارمند در استخدام سازمان هستند.

این کارمند در ادامه با انتقاد از تبعیض میان کارمندان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و کارمندان وزات جهاد کشاورزی افزود: پاداش ۲۰۰ هزار تومانی که وزارت جهاد کشاورزی در هفتهٔ جهاد کشاورزی به کارمندانش پرداخت کرد به کارمندان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تعلق نگرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز