خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز دوشنبه ایلنا می‌خوانید:

با رشد بی‌اعتمادی و سقوط سرمایه‌های اجتماعی هر ناهنجاری ممکن می‌شود/بازتاب زندگی حاشیه‌نشینان نباید محدود به ایام خاصی باشد/یادداشت علی‌اکبر شکارچی برای زادروز اردشیر کامکار و کیهان کلهر/ معرفی شهر بهبهان برای سفر/ درگذشت مدیرمسئول مجله سینما و ادبیات

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۴۳۶

سه گفتگو، یادداشت علی‌اکبر شکارچی برای زادروز اردشیر کامکار و کیهان کلهر، معرفی شهر بهبهان برای سفر، درگذشت مدیرمسئول مجله سینما و ادبیات از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با یک جامعه شناس ایرانی درباره بررسی دلایل کنش اعتراضی مردم پس از افزایش قیمت بنزین، گفتگو کامبیز روشن‌روان و فاضل جمشیدی درباره پیگیری‌های انجام شده و مختصات طرح نظام صنفی هنرمندان، گفتگو با فاطمه ذوالقدر در نقد سبک زندگی که تلویزیون در تولید برنامه‌های خود ارائه می‌دهد، یادداشت علی‌اکبر شکارچی برای زادروز اردشیر کامکار و کیهان کلهر، معرفی شهر بهبهان برای سفر، درگذشت مدیرمسئول مجله سینما و ادبیات از جمله اخباری است که روز دوشنبه (یازدهم آذر ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

با رشد بی‌اعتمادی و سقوط سرمایه‌های اجتماعی هر ناهنجاری ممکن می‌شود/ مردم دیگر به سیاسیون، نخبگان و رسانه‌ها اعتماد ندارند

سعید معیدفر در تحلیل خشونت و بی‌اعتمادی در اعتراض‌های اخیر، از مشکلات اقتصادی، رشد بی‌اعتمادی، سقوط سرمایه‌های اجتماعی، نبود ارتباط بین نخبگان و مخاطبان و از حیز انتفاع افتادن رسانه‌ها به عنوان عواملی نام برد که در کنش‌ها و اعتراض‌های اخیر مردم در پی گرانی قیمت بنزین اثر داشته‌اند.

طرح "نظام فرهنگ و هنر" جایگاه شغلی هنرمندان را تثبیت می‌کند

فاضل جمشیدی و کامبیز روشن‌روان می‌گویند: تمام رشته‌های هنری پس از تصویب نظام فرهنگ و هنر در مجلس به عنوان یک شغل قانونی با ضوابط و چارچوب مشخص پذیرفته می‌شوند. در این حالت دیگر برخوردهای سلیقه‌ای و متعدد با هنر و هنرمندان و آثار هنری امکان پذیر نیست و در صورت برخوردهای نامناسب، غیرکارشناسی، سلیقه‌ای، سیاسی یا جناحی، توقیف آثار و...، مطابق قانون می‌توان با خاطیان برخورد کرد.

بازتاب زندگی حاشیه‌نشینان نباید محدود به ایام خاصی باشد/ مسئولان صداوسیما با حضور در جامعه با مشکلات مردم آشنا شوند

فاطمه ذوالقدر می‌گوید: اکنون باید کارمندان و مجری‌ها، معاونین و آنهایی که در رسانه ملی دست‌اندرکار هستند، در جامعه حضور پیدا کرده و با مشکلات مردم آشنایی بیشتری پیدا کنند. همچنین بازتاب زندگی حاشیه‌نشینان نباید تنها محدود به ایام خاصی باشد بلکه همیشه باید متوجه آنها بود.

فرزندان خلف و کمانچه‌نوازان خوشنواز ایران

اردشیر کامکار و کیهان کلهر دو تن از کمانچه‌نوازان بزرگ دوران ما هستند. 28 آبان زادروز کامکار و سوم آذر زادروز کلهر بود.

به شهر خدایان بروید و مدهوش عطر نرگس و نان‌های محلی شوید

اگر اواخر پاییز و اوایل زمستان را برای سفر به بهبهان انتخاب کنید می‌توانید مدهوش عطر و زیبایی گل‌های نرگس شوید و به جشنواره نان بروید و طعم بیش از ۱۵ نان را بچشید.

همایون خسروی دهکردی درگذشت

مدیرمسئول مجله سینما و ادبیات در سن ۶۸ سالگی درگذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز