خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران:

کارگران پیمانکاری چادرملو دست از اعتراض کشیدند/ به کارفرما یک ماه فرصت دادیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۹۸۳

حسین رجاییان از خاتمه موقت اعتراضات کارگران پیمانکاری حاتمی در معدن چادرملو خبر داد؛ به گفته‌ی او کارگران امیدوارند طرح طبقه‌بندی براساس الزامات قانونی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری حاتمی در معدن چادرملوی یزد در هفته‌ی گذشته، دست به اعتراض صنفی زدند؛ خواسته‌ی اصلی آنها اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل براساس الزامات و بایدهای قانونی‌ست.

حسین رجاییان (رئیس انجمن صنفی کارگران حاتمی) در این رابطه می‌گوید: با حضور کارفرما در جمع کارگران معترض و وعده‌ی شفاهی مبنی بر پیگیری مطالبات، کارگران به سر کار بازگشتند.

وی با بیان اینکه به کارفرما یک ماه فرصت دادیم، افزود: قرار شد با حضور نمایندگان کارگران، کمیته‌ای تشکیل شده و  اشکالات طرح طبقه‌بندی مطرح و رفع شود. در ضمن موارد مورد اختلاف و مطالبات کارگران در نامه‌ای برای استانداری محترم یزد ارسال شده و رونوشت آن تقدیم مقامات دیگر استان شده است.

رجاییان ابراز امیدواری می‌کند صدای اعتراض کارگران چادرملو به گوش مقامات مسئول برسد و کارفرما نیز خود را ملزم به انجام تعهدات نماید.

کارگران پیمانکاری حاتمی در روزهای گذشته، نامه‌ای به صباغیان نماینده مردم بافق و بهاباد در مجلس شورای اسلامی نوشتند و ضمن بیان مطالبات خود، خواستار پیگیری این نماینده مجلس شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز