خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات انجام می‌شود؛

از رسیدگی به نحوه ثبت‌نام جا‌ماندگان از دریافت یارانه تا بررسی وضعیت درآمد ارزی کشور در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۷۳۰

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته آینده ضمن بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص نحوه ثبت نام جا ماندگان از دریافت یارانه، وضعیت درآمد ارزی کشور در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را با حضور رئیس کل و معاونان بانک مرکزی بررسی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته آینده در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ماه ) جلسات خود را برگزار می‌کند.

این کمیسیون در روز یکشنبه ضمن بررسی لایحه اصلاح قانون اصلاح مواد (۶۳) و (۶۴) قانون محاسبات عمومی کشور به بررسی طرح الحاق یک بند به ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) و بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیم در خصوص نحوه ثبت نام جا ماندگان از دریافت یارانه می پردازد.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس روز سه‌شنبه نیز جلسه مشترکی با رئیس کل و معاونان بانک مرکزی جهت بررسی وضعیت درآمدهای ارزی کشور در سال ۱۴۰۰ و پیش بینی آن در سال ۱۴۰۱ خواهد داشت و در روز چهارشنبه گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص سامانه حقوق و دستمزد و سامانه پانا را بررسی می کند.

کمیته اصلاح ساختار بودجه این کمیسیون در روز دوشنبه لایحه نظامنامه برنامه ریزی و بودجه کشور را بررسی خواهد کرد و کمیته اقتصادی نیز ضمن بررسی طرح اصلاح ماده ۵۴ قانون احکام دائمی برنامه های کشور در مورد شهرک های صنعتی و تسری آن به شهرک‌های کشاورزی، طرح الحاق یک تبصره به ماده (۵۴) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و طرح اختصاص پنج درصد از درآمد فروش معادن واگذار شده بخش خبری به شهرستان محل معدن و طرح احداث طرح های عمرانی دستگاه های اجرائی دولتی از طریق واگذاری و یا مشارکت با اشخاص حقوقی را بررسی خواهد کرد.

کمیته برنامه ریزی، آسایش و آمار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز در روز یکشنبه لایحه تصویب مقاوله نامه آمارهای کار ۱۹۸۵ (۱۳۶۴) (شماره ۱۶۰) را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز