خبرگزاری کار ایران

در پی اقدامات پیشگیرانه جامعه ورزش از ویروس کرونا؛

علی قارداشی: تمامی محیط‌های فدراسیون وخوابگاه‌ها ضدعفونی شده است/ اردوها و اعزام ها را کنسل کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۸۹۷

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به عدم شرکت ورزشکاران در مسابقات بین المللی گفت: طی مکاتباتی از فدراسیون جهانی درخواست کرده ایم که از ورزشکارانی که در مسابقات بین المللی شرکت ندارند امتیازی کم نشود و از تضییع حقوق آنهایی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارن، پیشگیری شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهرداد علی قارداشی در خصوص اقدامات جامعه ورزش در راستای پیشگیری از ویروس کرونا گفت: نصب مایع های ضدعفونی کننده در محل سالن های تمرین، امور اداری وخوابگاه ها  باکمک فدراسیون پزشکی ورزشی، ضدعفونی خوابگاه ها و بسته بندی وسایل مورد استفاده ورزشکاران در زمان آغاز اردوها و شیفت بندی ساعات کاری کارمندان فدراسیون را از جمله اقدامات پیشگیرانه فدراسیون تنیس روی میز دانست.

علی قارداشی با اشاره به تعطیل شدن اردوی بانوان در هفته گذشته اظهار داشت: با توجه به مقرارت هرکشور در خصوص اعزام های بین المللی برخی از اعزام ها را کنسل کرده ایم و از آنجاییکه ورزشکاران ما در سال گذشته در  مسابقات بین المللی عمان و قطر شرکت کرده اند و اگر امسال شرکت نکنند امتیاز سال گذشته شان کم خواهد شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز افزود: طی مکاتباتی که با فدراسیون جهانی داشته ایم از آنها درخواست کردیم که اقدامات لازم را جهت جلوگیری از کم کردن امتیاز ورزشکارانی که امسال در مسابقات بین المللی شرکت نخواهند داشت و پیشگیری از تضییع حقوق ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند ، انجام دهند.

علی قارداشی ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای ملت ایران بیان کرد: امیدواریم تمامی این اقدامات منجر به این شود که جامعه ایران و همه ورزشکاران بتوانند در صحت و سلامت به فعالیت خودشان در جامعه و کسب افتخارات بین المللی المپیک و جهانی برای ایران دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز