خبرگزاری کار ایران

یوسف اسدی کیست؟ از شاگرد کاشی کار تا فروشنده میلیاردی صنعت بیمه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۳۸۹

یوسف اسدی از جمله نمایندگان معروف بیمه و فعال در زمینه آموزش فروش بیمه و کوچینگ نمایندگان و فروشندگان بیمه است. اگر نماینده بیمه باشید حتما نام او اخیرا به گوشتان خورده است. یوسف اسدی دوران کودکی و نوجوانی خود را در شرایطی سخت گذرانده است و پس از تغییر شغل های بسیار، با ورود به صنعت بیمه راه پیشرفت را در پیش گرفته و همچنان در زمینه های مختلف صنعت بیمه در حال پیشرفت چشمگیری است. در این گزارش کوتاه به معرفی یوسف اسدی و ابعاد مختلف زندگی اش پرداخته ایم.

بیوگرافی یوسف اسدی

اگر بخواهیم یک بیوگرافی جامع از یوسف اسدی و فعالیت های او شرح بدهیم بهتر است از دوران نوجوانی او شروع کنیم. دورانی که به نقل از خودش آنرا دوران (خسته اما امیدوار) نامیده است. او در این دوران شرایط سختی را گذارنده و در شرکت های مختلف به عنوان کارگر ساده فعالیت کرده است.

یوسف اسدی قبل از ورود به صنعت بیمه به کارهایی مانند دستفروشی، شاگرد بنایی، مسافرکشی و ... پرداخته و به گفته خودش قریب به 32 شغل مختلف را امتحان کرده و از هیچکدام نتیجه مطلوبی بدست نیاورده است.

او بالاخره تصمیم به شروع زندگی جدید و با کیفیت تر میگیرد و در حین جستجوی شغل جدید با یک آگهی استخدام بازاریاب مواجه میشود و همان آگهی استخدام شروع موفقیت های او را رقم میزد. آن شغل بیمه بود!

یوسف اسدی از سال 93 وارد صنعت بزرگ بیمه شد و با پشتکار و اراده ای که داشت در جهات مختلف توانست فعالیت های بسیار بی نظیری در فروش و بازاریابی داشته باشد. او در ابتدا بصورت فردی سپس بصورت گروهی و بعد از آن با تیم سازی های بسیار قوی توانست تجربه بازاریابی و فروش به افراد، شرکت ها، سازمان ها و کارخانه‌جات را داشته باشد. بصورتی که او را به عنوان فروشنده میلیاردی بیمه عمر میشناسند.

او در چندسال اخیر فعالیت های آموزشی در حوزه بیمه را نیز شروع کرده و تبدیل به برترین مربی و کوچینگ بیمه شده است.

یوسف اسدی مدرس و کوچینگ بیمه

در یک همایش و در حضور نمایندگان بیمه از سراسر کشور بعد از اعلام لیست نمایندگان برتر، برای اولین بار از او میخواهند به عنوان یک مربی و کوچینگ برای سایر نمایندگان کارگاه آموزشی برگزار کند تا تجربیاتش را در اختیار آنها قرار دهد. و این کارگاه آموزشی نیز شروع فعالیت های آموزشی او را رقم زد.

یوسف اسدی در حوزه آموزش بازاریابی و فروش بیمه پیشرفت در 3 سال بیش از 500 دوره و کارگاه آموزشی برای سایر نمایندگان و فروشندگان بیمه برگزار کرده و با شروع اپیدمی کرونا پیج اینستاگرام خود را نیز راه اندازی کرده است و هم اکنون نزدیک به 20هزار نماینده بیمه او را دنبال میکنند.

او هر هفته برای تمام دنبال کنندگان خود لایو های آموزشی میگذارد و بسیاری از آموزش های او را در قالب ویدیو، پادکست و مقاله میتوانید در پیج اینستاگرام و یا سایت یوسف اسدی مشاهده کنید. یوسف اسدی توانست به چند هزار نماینده بیمه کمک کند که با یادگیری اصولی بازاریابی، متقاعدسازی و فروش، سطح درامدی خود را چند برابر کنند.

او هم اکنون در حال تالیف چند کتاب آموزشی در این زمینه است، همچنین در نظر دارد خدمات ویژه ای را مانند ایجاد صفحه فروش آنلاین بیمه نامه ، برای دانشجو های دوره ها و کارگاه های آموزشی خود و همچنین سایر نمایندگان بیمه ایجاد نماید.

چرا یوسف اسدی به ترکیه مهاجرت کرد؟

او حتی پس از ایجاد تیم های فروش و تیم های آموزشی ، برای پرزنت کردن شرکت ها همراه با تیم حضور داشت تا از نزدیک با دغدغه نمایندگان آشنا شود. او کاملا متوجه شد که نمایندگان بیمه در حوزه بازاریابی و فروش مشکلات جدی دارند . به همین دلیل برای ادامه تحصیل و ارتقا سطح علمی و آموزشی در سال 99 به ترکیه مهاجرت کرد. او دانشجوی دکترای مدیریت کسب و کار است.

یوسف اسدی کیست؟ از شاگرد کاشی کار تا فروشنده میلیاردی صنعت بیمه

دوره ها و کارگاه های یوسف اسدی

بیش از چند هزار نماینده و فروشنده بیمه در کارگاه ها و دوره های یوسف اسدی شرکت کرده اند و طبق گفته های خود شرکت کنندگان ، آنها توانسته اند با استفاده از آموزش ها و کوچینگ توسط تیم دپارتمان آموزشی یوسف اسدی فروش ها چند برابری و حتی چند ده برابری را تجربه کنند.

ویدیو های رضایت دانشجویان یوسف اسدی توسط خودش در اینستاگرام و آپارات منتشر شده است که اکثر آنها مربوط به دوره انفجار فروش بیمه عمر میباشد.

یوسف اسدی در دوران نوجوانی و جوانی شرایط بسیار سختی را گذرانده است و همیشه برای کسانی که ناامید هستند خودش را مثال میزند.

کتاب غول دنیای بیمه عمر

یوسف اسدی پس از علم و تجربیاتی که در صنعت بیمه بدست آورده بود کتاب غول دنیای بیمه عمر را تالیف و در مرحله اول بصورت الکترونیکی منتشر کرد. این کتاب در حال بروزرسانی است و بزودی در آمازون منتشر خواهد شد.

هم اکنون صدها نماینده بیمه از این کتاب استفاده میکنند و شمار زیادی از آنها نتایج مطلوبی را بدست آورده اند.

عکس یوسف اسدی

شما با جستجوی عبارت ( یوسف اسدی بیمه ) میتوانید تصاویر یوسف اسدی و کارگاه های او را مشاهده کنید.

یوسف اسدی کیست؟ از شاگرد کاشی کار تا فروشنده میلیاردی صنعت بیمه

سوالات متداولی که درباره یوسف اسدی سرچ میشود.

یوسف اسدی کیست؟ و در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

او یکی از فعالان صنعت بیمه است که به عنوان نماینده ، مدرس و کوچینگ در این صنعت پر سود فعالیت میکند. او اخیرا تمرکز خود را بروی آموزش های کاربردی در حوزه بازاریابی و فروش بیمه گذاشته است.

آیا یوسف اسدی در ترکیه زندگی میکند؟

بله اون در سال 1399 برای ادامه تحصیل به ترکیه مهاجرت کرده است و هم اکنون در مقطع دکترای مدیریت کسب و کار در حال تحصیل است.

سایت یوسف اسدی چیست؟

او چندین وبسایت و کسب و کار مختلف را راه اندازی کرده است. وبسایت شخصی او  www.yousefasadi.comمیباشد.

اینستاگرام یوسف اسدی چیست؟

اینستاگرام یوسف اسدی را میتوانید با آیدی yousefasadi.official@  جستجو کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز