خبرگزاری کار ایران

درگاه پرداخت سپرده روشی 100% کابردی برای پرداخت های مالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۰۸۹

در سال های قبل مردم برای پرداخت های مالی خود مجبور بودند ساعت ها وقت و زمان خود را در بانک ها سپری کنند. درگاه های پرداخت روشی 100% کاربردی هستند که می توانند خیلی سریع تر از روش های سنتی شما را در این مسیر همراهی کنند. سایت سپرده با ارائه ی بهترین درگاه های پرداخت در ایران پرداخت های مالی شما را آسان کرده است.

امرزوه به لطف این درگاه های پرداخت اینترنتی نیاز به حضور فیزیکی افراد نیست و اشخاص می توانند براحتی از دورترین نقاط دنیا برای پرداخت و جابجایی ارز اقدام نمایند. یک در گاه پرداخت  اینترنتی خوب می تواند در کسب و کار اشخاص بسیارموثر باشد.

با انجام تراکنش های وب سایت، با یک درگاه مناسبی که قطعی نداشته باشد و سرعت آن بالا باشد، براحتی می توان رضایت مشتریان یا جلب کرد و این باعث می شود مشتریان براحتی بتوانند پرداخت آسانی داشته باشند و همین سبب عدم دفع مشتری خواهد شد.

این کار مستلزم این بود که هم زمان زیادی را باید صرف می کردند و گاهی اوقات امکان داشت کارشان در آن روز انجلم نشود وبه روز دیگر موکول می شد.

به عنوان مثال یک کارمند برای پرداخت های مالی خود باید  مرخصی می گرفت که این موضوع هم برای خودش و هم برای مشتریان ضررو زیان زیادی داشت اما امروزه درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشندگان و خریداران بستری را فراهم کرده که به راحتی بتوانند معاملات خود را بصورت آنلاین و با خیال راحت انجام دهند بدون اینکه زمان زیادی را صرف انجام این کار کنند.

به شما پیشنهاد می شود که برای وب سایت خود چندین درگاه اینترنتی داشته باشید تا در صورت قطع یا خرابی یک درگاه، بتوانید براحتی از درگاه پرداخت دیگری استفاده کنید تا با مشکل مواجه نشوید و کارتان به آسانی و بدون دغدغه انجام شود. درگاه پرداخت اینترنتی به دو روش می باشد.

روش اول این است که باید از بانک درگاه پرداخت را مطالبه کرد، برای این کار باید وب سایت شما باید دارای استانداردهایی از نظر امنیت و کیفیت باشد و وب سایت شما باید دارای نماد الکترونیکی و ساماندهی باشد، هرچند که گرفتن نماد الکترونیک کار سختی می باشد که این روند دریافت درگاه بانکی زمان زیادی را صرف می شود.

در روش دوم درگاه پرداخت اینترنتی را می توان  به صورت غیر مسقتیم از بانک دریافت کرد. نام این روش پرداخت واسط نام دارد.  موسسات و نهادهای دیگر یک سری امتیازات را از بانک دریافت می کنند و آن را بطور غیر مستقیم در اختیار کاربران قرار می دهند.مراحل پرداخت واسط بگونه ای است که نیاز به نماد الکترونیک و ساماندهی و ..... نمی باشدو فقط کافی است که در وب سایت ارائه شده درگاه پرداخت غیر مستقیم احراز هویت را انجام دهید بدین گونه که تمام اطلاعات خواسته شده از خود را بطور کاملا دقیق ثبت کنید. بعد از اینکه اطلاعات وارد شده توسط وب سایت میزبان تایید شد، اطلاعات درگاه دراختیار شما قرار می گیرد و حالا شما می توانید محصولات خود را در این سامانه ایجاد کنید و برای هرکدام درگاه مجزا یا لینک پرداخت بگذارید.

حالا درگاه پرداخت شما آماده شده است و یک کد دراختیار شما قرار می گیرد که برای استفاده اتوماتبک در وب سایت های فروشگاهی استفاده می شود.

درگاه پرداخت سپرده روشی 100% کابردی برای پرداخت های مالی

امرزوه مردم با استفاده از این دو روش به این نتیجه رسیده اند که روش درگاه پرداخت واسط خیلی آسان تر و سریع تر ازدرگاه بانکی مستقیم می باشد و مردم رضایت بیشتری از درگاه پرداخت واسط دارند.

بهترین گزینه برای وب سایت های تازه کار یا استارت تاپ های کوچک درگاه پرداخت واسط می باشد. بیشتر وب سایت هایی که از درگاه پرداخت استفاده می کنند قبل تر از درگاه های واسط پرداخت استفاده می کردند و پس از صرف مدت زمان طولانی و گرفتن نمادالکترونیکی توانسته اند از درگاه پرداخت مستقیم بهره مند شوند.

اگر شماهم می خواهید درگاه پرداخت مستقیم داشته باشید ولی آن شرایطش برایتان مهیا نیست می توانید اول از درگاه پرداخت اینترنتی واسط استفاده کنید. یش نهاد ما به شما این است که در کنار سایر درگاه های پرداخت مستقیم از درگاه پرداخت واسط استفاده کنید تاهنگام مواجه شدن با مشکل، بتوانید ازآن استفاده بهینه را داشته باشید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز