خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر:

مسابقه های ورزشی محلات در کرج برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۶۸۵

رئیس اداره نگهداری، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مسابقه های ورزشی محلات با حضور بیش از ۲۰ هزار شرکت کننده خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی علوی امروز با اشاره به آغاز مسابقه های ورزشی محلات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، اظهار داشت: این رقابت ها هر سال و همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر برگزار می شود.

وی گفت: در این دوره از رقابت ها بانوان می توانند در رشته های مینی والیبال، والیبال، داژبال، آمادگی جسمانی، طناب کشی، دارت، نینجوتسو، تنیس روی میز، سورنا و شنا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی همچنین به رشته های ورزشی آقایان در مسابقات ورزش محلات اشاره کرد و گفت: مینی والیبال، فوتسال، والیبال، طناب کشی، نینجوتسو، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، شطرنج، سورنا و دارت از جمله رشته ورزشی آقایان در این مسابقات است.

این مسئول در تشریح تاریخ برگزاری مسابقات گفت: روز جاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر، سالن سید الشهدا میزبان ۸۰۰ شرکت کننده زن در رشته آمادگی جسمانی است.

علوی با اشاره به اینکه طی روز جاری سالن های مدافع حرم و گلشهر از ساعت ۱۴ الی ۹ شب آماده استقبال از برگزاری مسابقات فوتسال  آقایان است، ادامه داد: همچنین روز یکشنبه ۱۳ بهمن نیز تیم های فوتسال آقایان ساعت ۱۴ الی ۹ شب در سالن سیدالشهدا با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس اداره تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شهرداری کرج اضافه کرد: ۱۴ بهمن ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر مسابقات طناب کشی بانوان در سالن حصارک ، ۱۴ و ۱۵ بهمن ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر مسابقات تنیس روی میز بانوان در سالن مطهری برگزار می شود.

وی گفت: سالن بابایی پانزدهم بهمن ماه، ساعت ۱۵ میزبان برگزاری مسابقات طناب کشی آقایان است .

وی در توضیح مسابقات ۱۶ بهمن گفت: در این روز مسابقات شنای بانوان در استخر گلهشر از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر برگزار خواهد شد.

علوی اضافه کرد: هفدهم بهمن نیز، مسابقات مینی والیبال پسران ساعت ۸ صبح در سالن شهدای شهرداری، داژبال بانوان ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر در سالن شهدای حصارک و نینجوتسو بانوان نیز ساعت ۸ صبح برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۸ بهمن ماه مینی والیبال بانوان و نینجوتسو آقایان برگزار می شود، اعلام کرد: مینی والیبال بانوان  ساعت ۸ صبح در سالن شهدای شهرداری و نینجوتسو آقایان  نیز ساعت ۸ صبح در سالن شهدای سرحد آباد برگزار می شود.

به گفته علوی، سالن مدافع حرم ساعت ۱۵ روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه  میزبان برگزاری مسابقات والیبال آقایان است.

وی توضیح داد:علاوه براین، ۱۹ بهمن ماه سالن شهید بابایی نیز از ساعت ۱۵ میزبان مسابقات دارت آقایان و بانوان است.

وی همچنین اضافه کرد: مسابقات والیبال بانوان از روز ۲۰ تا ۲۷ بهمن ماه  به مدت یک هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر در سالن سیداشهدا برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز