خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۶ میلیون دستکش از ۴ انبار در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۲۳

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۶ میلیون دستکش از چهار انبار بزرگ در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از انبارهای دپو دستکش، بیان داشت:‌ از زمان شیوع ویروس کرونا یکی از اقداماتی که ماموران پلیس در کنار انجام سایر وظایف خود در دستورکار قرار دادند، برخورد با احتکار لوازم بهداشتی و موادضدعفونی کننده و ... است و در همین راستا اقدامات کنترلی خود را تشدید کردیم.

وی ادامه داد: امروز نیز ۴ انبار بزرگ در جنوب پایتخت ازسوی همکارانم مورد شناسایی قرار گرفت که پس از بازرسی انجام شده از آنها تا این لحظه بالغ بر ۴۶ میلیون دستکش از این انبارها کشف شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه این دستکش‌ها بالغ بر یک ماه است که ترخیص شده، گفت:‌ متاسفانه ۲۰ روز است که این دستکش‌ها در انبارها نگهداری ‌شده در حالی که باید در مراکز توزیع عرضه می‌شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه این اقلام توقیف خواهد شد، افزود: علاوه بر آن با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه علاوه بر این مورد، ۱۲ پرونده در این خصوص نیز از قبل تحویل‌مراجع قضائی شده و همین روزها دادگاه‌ آنها به صورت علنی برگزار خواهد شد، تصریح کرد:‌ اقلام بهداشتی کشف شده در اختیار نهادهای مربوطه قرار خواهد گرفت تا نسبت به توزیع آن اقدام شود.

فرمانده انتظامی پایتخت در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد غیرقانونی و اطلاعات خود از احتکار مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز