خبرگزاری کار ایران

بسته‌خبری روز یک‌شنبه سرویس اجتماعی را بخوانید؛

«سارقان» ستاره‌دار می‌شوند/شهردار لیست مقصران برف‌روبی تهران را اعلام نکرده/ مراجعه خانواده‌ بازداشت‌شدگان به مراجع قضایی/مقامات قضایی از نزدیک در جریان بازجویی‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۹۷۶

«سارقان» ستاره‌دار می‌شوند، صنعت به جای خرید محصول خارجی از توان دانشگاهیان در فناوری‌های تولید استفاده کند، شهردار لیست مقصران برف روبی تهران را اعلام نکرده است، خانواده‌های بازداشت‌شدگان به مراجع قضایی مراجعه کنند، مقامات قضایی از نزدیک در جریان بازجویی‌ها هستند، آمار بازداشتی‌‌های آزاد شده در روزهای آینده اعلام می‌شود، تلاش می‌کنیم، مشکلی برای بازداشتی‌ها پیش‌ نیاید، از مهمترین عناوین امروز سرویس اجتماعی خبرگزاری ایلنا است.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز،‌ یک‌شنبه سوم آذرماه ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

«سارقان» ستاره‌دار می‌شوند

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از ستاره‌دار شدن سارقان خبر داد و گفت: در مجموعه پلیس تخصصی سارقان کیف‌قاپ و موبایل قاپ و سارقان به عنف مشخص شده‌اند و مورد هدف ما هستند.

در بازار غیررقابتی کسی سراغ دانشگاه‌ها نمی‌رود

رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: صنعت باید به این نتیجه برسد که به جای خرید محصول خارجی به سمت استفاده از توان دانشگاه‌ها در دستیابی به فناوری تولید چه محصولات سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری برود.

شهردار لیست مقصران برف روبی تهران را اعلام نکرده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران گزارشی از مقصران برف روبی هفته اخیر تهران ارائه نداده است و از خبرنگاران می‌خواهم این مساله را پیگیری کنند.

حتی یک اتوبوس به ناوگان عمومی اضافه نشده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: حتی یک دستگاه اتوبوس هم طی شش سال گذشته به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه نشده است.

مکانی برای اعتراضات مسالمت آمیز مردم در نظر گرفته شود

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: همه توصیه به اعتراض مسالمت آمیز می کنند، اما متاسفانه مکانی برای آن نیست.

التهاباتِ در پی اعلام سهمیه‌بندی بنزین مدیریت شد

رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: از روز دوم اعلام سهمیه‌بندی بنزین، اغتشاشاتی در کشور توسط افرادی که می‌خواستند جرقه‌ای از ناامنی در حوزه اجتماعی ایجاد کنند، اتفاق افتاد که این التهابات مدیریت شد.

خانواده‌های بازداشت‌شدگان به مراجع قضایی مراجعه کنند

رییس سازمان زندان‌ها توضیحاتی را در خصوص بازداشتی‌های اعتراضات اخیر در کشور اعلام کرد.

بی‌توجهی به آسیب روانی ایجاد شده در پی افزایش قیمت بنزین

عضو شورای شهر تهران در صفحه توییتر خود اعلام کرد: گذشته از درستی یا نادرستی تصمیم اعلام‌شده در مورد بهای بنزین یا شیوه اعلام و اجرای تصمیم توسط دولت، آنچه کسی به آن نپرداخته، آسیب روانی است که به جامعه و گروه‌های نسلی گوناگون تحمیل شده است.

ترخیص ۸۰ درصد آسیب‌دیدگان حوادث روزهای اخیر از بیمارستان‌ها

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام ترخیص ۸۰ درصد آسیب‌دیدگان حوادث روزهای اخیر از بیمارستان‌ها گفت: ۲۰ درصد از مراجعان نیاز به مراقبت‌های درمانی دارند که پس از انجام این مراقبت‌ها ترخیص خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز