خبرگزاری کار ایران

مختارنیا خبر داد:

جانباز سانحه هوایی یاسوج شهید اعلام شد/ زمان و مکان تشییع شهید سانحه هوایی یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۲۹۳

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به تصمیم بنیاد شهید مرکز و پیگیری‌های مدیرکل استان، جانباز جانباخته سانحه هوایی یاسوج شهید اعلام شد.

سیدمهرعلی مختارنیا در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج افزود: جانباز 60 درصد سانحه‌هوایی یاسوج "حاج کرم‌الله صالحی‌پرور" براساس تصمیمات ملی و محلی مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان شهید این سانحه تشییع و تدفین می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار همراه فرزندشان "سید رحمت‌الله صالحی‌پرور" در سانحه هوایی یاسوج در روز 29 بهمن‌ماه 1396 جان باختند، اظهارداشت: جسد این شهید بزرگوار روزهای گذشته توسط تیم‌های جستجو پیدا و تحویل اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعد از انجام آزمایش‌های هویتی و براساس تصمیم مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده این شهید بزرگوار، آئین تشییع و تدفین روز شانزدهم خردادماه جاری ساعت 15 عصر در یاسوج برگزار می‌شود.

مختارنیا گفت: آئین خاکسپاری شهید والامقام صالحی‌پرور در همان روز و در ساعت 18 در روستای "کلایه دهدشت" مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد. پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای روستای کلایه دهدشت دفن و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هواپیمای ATR آسمان با 66 مسافر و خدمه در ارتفاعات دنا در روز 29 بهمن ماه 96 برخورد که متاسفانه تمامی مسافران و خدمه آن جان باختند. تلاش‌ها باگذشته حدود 110 روز برای پیدا و انتقال پیکرهای جان‌باختگان این سانحه هوایی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز