خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قلعه رئیسی در کهگیلویه:

به دلیل نبود امکانات بهداشتی عده‌ای در قلعه رئیسی عزادار شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۸

باید نصب یک تابلو نمی‌شود گفت مرکز بهداشتی درجه یک است، بلکه این مردم است که بگویند این مرکز درجه یک است یا خیر.

ایلنا: امام جمعه قلعه رئیسی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی این استان، این نهاد را تهدید به افشاگری کرد و گفت: مستندات خود را برای انتشار در اختیار رسانه‌های ملی قرار می‌دهم تا مسئولان کشوری این دانشگاه جوابیه بدهند.

«حجت السلام اسماعیل صلواتی» به خبرنگار ایلنا در قلعه رئیسی گفت: مسئولان دانشگاه به جای جوابیه دادن به انتقادات مطرح شده هفته گذشته‌ام در نماز جمعه باید افراد بیگناهی را که در مرکز بهداشت قلعه رییسی جان می‌دهند دلداری دهند، نه اینکه جوابیه صادر کنند.

وی با انتقاد شدید از دانشگاه علوم پزشکی استان که در جوابیه خود گفته بود مرکز بهداشتی قلعه رئیسی مرکز درجه یک است ادامه داد: این مردم هستند که باید بگویند این مرکز درمانی درجه یک است، نه شما که مسئول مشکلات هستید.

امام جمعه قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با نصب یک تابلو نمی‌شود گفت مرکز بهداشتی درجه یک است بلکه این مردم است که بگویند این مرکز درجه یک است یا خیر.

صلواتی با بیان اینکه کاش به جای جوابیه از مردم و افراد بیگناهی که در این مرکز از بین رفته‌اند عذر خواهی می‌کردید، گفت: با ارائه مستندات کلیه مشکلات بوجود آماده را به شبکه‌های تلویزیونی ملی خواهم داد و این مسئولین کشوری هستند که باید جوابیه بدهند.

به گزارش ایلنا، بخش قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه واقع شده که با یاسوج مرکز استان حدود ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز