خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری گلپایگان تجمع کردند؛ این بار برای تشکر

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۳۴

گروهی از کارگران خدماتی شهرداری گلپایگان با حضور در محدوده شهرداری، روز جمعه، یک تجمع صنفی در حمایت از شهردار برپا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری در شهرداری گلپایگان گفتند: پرداخت به موقع حقوق، عیدی و سنوات برای کارگران خدماتی شهرداری چندین سال بود که با مشکل مواجه شده بود. به همین دلیل کارگرانی که در شرایط سخت شهر کار می‌کردند از معیشت و امکانات خوبی بهره‌مند نبودند. اما اجتماع روز جمعه ما نسبت به سایر اجتماعات صنفی شکل گرفته، متفاوت است. ما در این روز آمده بودیم تا رضایت خودمان را از شهردار اعلام کنیم.

کارگران شهرداری گلپایگان با بیان اینکه پس از انتخاب آقای پیمان شکرزاده به عنوان شهردار، به دلیل روابط حسنه‌ای که بین او و سایر کارگران ایجاد شده، انگیزه کار کردن در کارگران  بیشتر شده است، در ادامه افزودند: هرکدام از کارگران به صورت میانگین ده سال سابقه کار در شهرداری گلپایگان را دارند. در طول این مدت چهار مرتبه شهردار این شهر تغییر کرده است اما هیچ کدام همانند شهردار فعلی پایبند به پرداخت به موقع مطالبات و ایجاد امنیت شغلی برای کارگران در عین حال رفع مشکلات شهر نبودند.

یکی از کارگران در تشریح وضعیت معقات مزدی خود و همکارانش گفت: حدود ۱۱۵ کارگر در بخش خدمات شهرداری گلپایگان مشعغول کارند که هر ماه حقوق خود را با تاخیر چند ماهه دریافت می‌کردند در عین حال دریافتی آنها هیچ تناسبی با وضعیت معیشتی‌شان نداشت. همچنین هیچ کدام از کارگران از امنیت شغلی برخودار نبودند اما همه این مشکلات با ورود آقای شکرزاده به مرور مرتفع شده است.

او گفت: همه کارگران خدماتی برای تشکر و قدردانی از شهردار شهر پارچه نوشته‌ای را طومار کرده به وروی ساختمان موتوری آویخته‌اند و رونوشتی از این طومار به وزارت کشور و استانداری و مجمع نمایندگان استان نیز ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز