خبرگزاری کار ایران

بیکاری موقت ۲۰ کارگر کارخانه بیسکویت‌سازی ساناز طلایی ایلام/ کارفرما: مواد اولیه نداریم، مجبوریم تعطیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۶۱۴

۲۰ کارگر کارخانه بیسکویت‌سازی ساناز طلایی در استان ایلام به دلیل نبودن مواد اولیه موقتا از کار بیکار شده‌اند.

کارگرانِ کارخانه بیسکویت‌سازی ساناز طلایی واقع در شهرستان چرداول استان ایلام، در تماس با خبرنگار ایلنا، از بیکاری موقت خود خبر دادند.

این کارگران که تعداد آن‌ها ۲۰ نفر است، می‌گویند: به دلیل نبود مواد اولیه و خوابیدن کامل خط تولید، موقتا بیکار شده‌ایم.

این کارگران؛ فقدان فرصت‌های شغلی شایسته در استان محروم ایلام را یکی از مشکلات نیروی کار در این استان دانسته و گفتند: در شرایطی که فرصت‌های شغلی بسیار محدود است، مسئولان فکری به حال معدود کارخانه‌های در حال فعالیت در استان نمی‌کنند. در این کارخانه ۲۰ نفر مستقیم و۴۰ نفر غیرمستقیم فعالیت شغلی دارند که در حال حاضرخانواده‌های آن‌ها هیچ راهی برای امرار معاش ندارند.

به گفته کارگران این واحد تولیدکننده مواد غذایی؛ در صورتی که مسئولان کمک کنند و مواد اولیه تولید در این کارخانه فراهم شود، امنیت شغلی ما نیز تضمین می‌شود.

فرشاد شبابی (مدیرعامل کارخانه بیسکویت‌سازی ساناز طلایی) اعلام کرده است: بیسکویت‌سازی ساناز طلایی علارغم با اشتغالزایی ۶۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اکنون (از شهریور ماه) به دلیل نبود مواد اولیه تعطیل شده و مجبور به اخراج کارگران شده‌ایم.

وی افزود: وقتی که هیچ فعالیتی نداریم، نمی‌توانیم کارگران را حفظ کنیم. از مسئولان درخواست داریم کمک کنند کارگران شاغل در این واحد تولیدی به کار سابق خود باز گردند تا برای همیشه بیکار نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز