خبرگزاری کار ایران

بیش از ده سال انتظار کارکنان نفت اهواز برای مسکن/ نماینده مجلس: پیگیری می‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۹۲۰

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از محل پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز بازدید و قول پیگیری مشکلات را داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز با هدف تامین مسکن برای کارکنان عملیاتی شرکت‌های تابعه وزارت نفت در جنوب در راستای تفاهم‌نامه میان دو وزارتخانه نفت و راه و شهرسازی در سال ٨٨ تعریف شد و کلنگ آن در همان سال زده شد اما با گذشت بیش از ده سال هنوز بیش از ٧٠٠ واحد آن بلاتکلیف رها شده است.

صاحبان این واحدهای بلاتکلیف تاکنون بارها به مقامات و مسئولان مراجعه کرده‌اند و خواستار تکمیل واحدها بعد از ده سال شده‌اند. آنها می‌گویند ارزش آورده‌های مالی ما برای پروژه در طول این ده سال کم شده اما خبری از تکمیل خانه و تحویل آپارتمان نیست.

در همین راستا، روز گذشته، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از محل پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز بازدید کرد. در این بازدید که مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز حضور داشت جمعی از کارکنان نفت عضو پروژه درخصوص مشکلات پیش‌رو ، عدم تکمیل و تحویل واحدها و مشکلات مربوطه دیگر صحبت کردند و نماینده اهواز قول پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات داد. حالا این امیدواری زنده شده است که لااقل تا سال آینده این پروژه به سرانجام برسد و تحویل صاحبان آن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز