خبرگزاری کار ایران

ابتلای ۶۵ نفر از کادر درمان تامین اجتماعی سمنان به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۸۹۴

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه تمامی اقشار جامعه باید با رعایت رستورالعمل‌های بهداشتی یاری‌گر کادر درمان باشند، گفت: ۶۵ نفر از کادر درمان تامین اجتماعی سمنان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدمجتبی اکرم گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۵ نفر از کادر درمان تامین اجتماعی سمنان در شهرستان‌های مختلف استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه مواجهه کارکنان واحدهای درمانی با بیماران کرونایی درصد ابتلای این کارکنان را بسیار بالا می‌برد، اظهار داشت: با وجود رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی توسط کارکنان از آغازین روزهای شیوع کرونا اما به علت پیچیدگی و تغییر رفتار ویروس همچنان تعدادی از همکاران به این بیماری مبتلا شدند.

او افزود: از این تعداد، دو نفر بعلت وخامت حال ناچار به بستری در بیمارستان شده و در حال حاضر نیز ۸ نفر در قرنطیه خانگی به سر می‌برند.

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با قدردانی از تلاش‌های پزشکان و پرستاران و تمامی کادر درمان استان برای مراقبت و خدمات‌رسانی شبانه روزی و بی‌وقفه به بیماران مبتلا به کرونا افزود: تمامی اقشار جامعه باید از خود در مقابل این ویروس جهانی محافظت نموده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یاری‌گر کادر درمان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز